کد خبر:15926
پ

اعتراض ذوب آهن به تغییر زمان بازی با پرسپولیس با کنایه به جانبداری سازمان لیگ از تیم خاص!

بتاکاپ – رسول کربکندی در واکنش به تغییر مجدد زمان بازی پرسپولیس و ذوب آهن ضمن اعتراض شدید به سازمان لیگ، ارکان فدراسیون فوتبال را به حمایت از تیم پرسپولیس متهم کرد.   برنامه بازی های لیگ برتر 99/1400   اعتراض ذوب آهن به تغییر زمان بازی با پرسپولیس با کنایه به جانبداری سازمان لیگ […]

بتاکاپ – رسول کربکندی در واکنش به تغییر مجدد زمان بازی پرسپولیس و ذوب آهن ضمن اعتراض شدید به سازمان لیگ، ارکان فدراسیون فوتبال را به حمایت از تیم پرسپولیس متهم کرد.

 

برنامه بازی های لیگ برتر 99/1400

 

اعتراض ذوب آهن به تغییر زمان بازی با پرسپولیس با کنایه به جانبداری سازمان لیگ از تیم خاص!

اعتراض ذوب آهن به تغییر زمان بازی با پرسپولیس: شائبه ها در خصوص حمایت از آن تیم درست است!

من واقعاً نمی‌دانم دیگر چه باید گفت و اعتراضمان را به کجا باید ببریم و مسئولان محترم هر کاری دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند و زومان هم به جایی نمی‌رسد. ما سری قبل هزینه زیادی کردیم و به تهران سفر کردیم و هتل گرفتیم و آماده بازی بودیم که بی دلیل آمدند و گفتند بازی لغو شده است و حالا هم در حالی که برای روز سه شنبه دوباره کلی هزینه کردیم و پرواز چارتر گرفتیم نیم ساعت قبل برای ما نامه زدند که بازی یک روز عقب افتاده است.

▫️همیشه وقتی قرار است زمان یک بازی تغییر کند نظر دو باشگاه را می‌خواهند و از چند روز قبل اطلاع می‌دهند که قرار است چنین تصمیمی گرفته شود ولی ما همزمان با رسانه ها متوجه چنین موضوعی می‌شویم. با این اتفاق همه برنامه ریزی های ما هم برای بعد از بازی دچار مشکل می‌شود.

▫️با این رفتارهایی که مسئولان انجام می‌دهند ذهنیت هایی که در خصوص جانبداری از یک تیم خاص در جامعه وجود دارد تقویت می‌شود و ظاهراً باید یک سری مسائل را قبول کنیم. چون پرسپولیس در زمین نامناسب بازی کرده باید بازی هفته بعدش یک روز به تاخیر بیافتد؟ ظاهراً مسئولان در برنامه ریزی شان فقط یک تیم را در نظر می‌گیرند و به فکر سود ضرر سایر تیم‌ها نیستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید