کد خبر:44120
پ

اظهارنظر جنجالی کاپیتان نساجی در مورد قهرمانی پرسپولیس

در حالی که این روزها بساط اتهام تیم ها علیه یکدیگر در خصوص نتایج کسب شده در بازی مقابل سایر تیم ها افزایش یافته، کاپیتان نساجی با اظهرنظری جنجالی مدعی شد پرسپولیس قهرمان لیگ برتر است. حامد شیری که تیمش در هفته آخر لیگ برتر می بایست به مصاف پرسپولیس برود با اظهاراتی غیر حرفه […]

در حالی که این روزها بساط اتهام تیم ها علیه یکدیگر در خصوص نتایج کسب شده در بازی مقابل سایر تیم ها افزایش یافته، کاپیتان نساجی با اظهرنظری جنجالی مدعی شد پرسپولیس قهرمان لیگ برتر است.

حامد شیری که تیمش در هفته آخر لیگ برتر می بایست به مصاف پرسپولیس برود با اظهاراتی غیر حرفه ای در خصوص قهرمانی تیمی دیگر، هم خودش و هم تیم نساجی را وارد یک چالش و حاشیه جدی کرده است.

نساجی که این روزها حال و روز خوشی ندارد و با شکست های پرگل مقابل حریفان، یک حریف ساده برای رقبا محسوب می شود در هفته آخر مسابقات در قائم شهر میزبان پرسپولیسی است که برای قهرمانی نیاز به پیروزی در هر سه بازی آتی اش دارد.

اظهارات حامد شیری و گل های غیرعادی که علیرضا حقیقی در شکست 5 گله نساجی مقابل پرسپولیس متحمل شد باعث شده تا حساسیت های در خصوص این مسابقه حساس ایجاد شود.

با توجه به شرایط جدول و ادامه روند نساجی احتمال می رود بازی هفته آخر نساجی و پرسپولیس به جنگ برای قهرمانی پرسپولیس یا بقای نساجی تبدیل شود چرا که نساجی با 25 امتیاز در جدول، فاصله زیادی با دو تیم صنعت نفت و مس کرمان که با 20 و 21 امتیاز برای فرار از سقوط می جنگند، ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید