کد خبر:34771
پ

اظهارات شگفت انگیز بیژن ذوالفقارنسب: من را به حساب نمی آوردند

بیژن ذوالفقارنسب که به تازگی به عنوان رئیس هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب شده بود، در تصمیم ناگهانی به یکباره استعفای خود را تقدیم وزارت ورزش کرد.   اظهارات شگفت انگیز بیژن ذوالفقارنسب: نمی دانستم پول از کجا تزریق شده و استعفا دادم! ذوالفقارنسب ابتدا با این عنوان که قادر نیست کمک مالی به پرسپولیس کند […]

بیژن ذوالفقارنسب که به تازگی به عنوان رئیس هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب شده بود، در تصمیم ناگهانی به یکباره استعفای خود را تقدیم وزارت ورزش کرد.

 

اظهارات شگفت انگیز بیژن ذوالفقارنسب: نمی دانستم پول از کجا تزریق شده و استعفا دادم!

ذوالفقارنسب ابتدا با این عنوان که قادر نیست کمک مالی به پرسپولیس کند و اشاره به اینکه 90 درصد مشکلات پرسپولیس مالی بوده از سمتش استعفا داد. نکته جالب اینجاست که ذوالفقارنسب از بدو ورودش به بدنه مدیریت پرسپولیس می دانست این تیم مشکل مالی داشته و دارد و خواهد داشت و اینکه پس از انتخاب و مشغول به کار شدن پس از حدود دو هفته به عنوان عضوی هیئت مدیره پرسپولیس مدعی شود، نمی تواند به عنوان بازوی مالی به این تیم کمک کند، جای تامل دارد.

 

اما به نظر می رسد چنین اظهاراتی از سمت دکتر ذوالفقارنسب بهانه ای بیش نبوده و او به خاطر عدم اطلاع از منبع تامین مالی پرسپولیس از مدیرعامل باشگاه دلخور شده و استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کرده است. دکتر در بخشی از صحبتهایش به نکته ظریفی اشاره کرد که وقتی نمی داند منبع پولی که به پرسپولیس آمده کجاست، چرا باید در سمتش بماند؟ البته او به دلایل فانتزی و ایده آل گرایانه زیادی نیز در توضیح علت استعفایش اشاره کرد اما بی محلی اعضای تیم به او و مطلع نکردنش از برخی جزئیات باشگاه حتی در خصوص زمان بازی خارج از خانه این تیم (!) باعث دلخوری وی شد و در نهایت استعفا داد.

 

در واقع به نظر می رسد عدم هماهنگی مدیرعامل با رئیس هیئت مدیره در برخی موارد باعث این استعفای ناگهانی شده است و ذوالفقارنسب به واسطه روحیات خاصی که دارد بر خلاف نفرات قبلی که با گردن کلفتی و قلدری به جنگ مدیرعامل می رفتند، ترجیح داد صحنه را ترک کند و به جای کشمکش با درویش و به هم ریختن فضای تیم، خودش استعفا داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید