کد خبر:4787
پ

اظهارات جنجالی مربی سپاهان علیه استقلال: چون پرسپولیس موفق شده می خواهند استقلال هم قهرمان کنند!

مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص شکست این تیم مقابل استقلال گفت: این نتیجه را نمی توان جدا از اشتباهات داوری دانست.   عکسی که پنالتی استقلال مقابل سپاهان را تائید می کند + دوربین زاویه مخالف   سعید الهویی، مربی تیم فوتبال سپاهان پس از شکست مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: چون […]

مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص شکست این تیم مقابل استقلال گفت: این نتیجه را نمی توان جدا از اشتباهات داوری دانست.

 

عکسی که پنالتی استقلال مقابل سپاهان را تائید می کند + دوربین زاویه مخالف

 

سعید الهویی، مربی تیم فوتبال سپاهان پس از شکست مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: چون یک تیم موفق شده می‌خواهند تیم دیگر را هم موفق کنند! بحث من استقلال و پرسپولیس نیست، موضوع کلان‌تر است. نمی‌شود یک اتفاق چند هفته تکرار شود.

وی ادامه داد: هنوز بازی تمام نشده بود که 2 کارشناس اعلام کردند باید 2 کارت زرد در جریان بازی به قایدی داده می‌شد. چطور می‌شود یک بازیکن چند هفته پیاپی در فوتبال ایران با یک حربه پنالتی بگیرد و تمام کارشناسان بگویند خطا نیست، داور را محروم کنند و دوباره در بازی بعد داور همان اشتباه را انجام بدهد.

او افزود: نمی‌شود اشتباهات داوری را از این نتیجه جدا دانست. ما قبل از بازی خواستار عدالت شدیم و امیدواریم از حالا حداقل عدالت رعایت شود.

پی نوشت: شاید سعید الهویی در دو فصل اخیر مربی سپاهان نبوده که اشتباهات محرز داوری در دیدار استقلال و سپاهان را ببیند و اکنون انیگونه در مورد داوری صحبت می کند. آیا اشتباهات محرز داوری به سود سپاهان در بازیهای قبل را باید به حساب اشتباه داوری گذاشت و اشتباه داوری در دیدارهای اخیر دو تیم را باید به حساب دستان پشت پرده نوشت؟

کلیدواژه : استقلالسپاهان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید