کد خبر:18481
پ

اظهارات جنجالی مازیار ناظمی در مورد استراماچونی و برانکو

مازیار ناظمی روابط عمومی سابق وزارت ورزش با حضور در برنامه فرمول 1، اظهارات جنجالی در مورد اتفاقات چند سال اخیر در فوتبال باشگاهی و ملی ایران مطرح کرد که گزیده آن را در ادامه می خوانید.   اظهارات جنجالی مازیار ناظمی در مورد استراماچونی و برانکو ما از مقام قضائی درخواست کردیم، استراماچونی را […]

مازیار ناظمی روابط عمومی سابق وزارت ورزش با حضور در برنامه فرمول 1، اظهارات جنجالی در مورد اتفاقات چند سال اخیر در فوتبال باشگاهی و ملی ایران مطرح کرد که گزیده آن را در ادامه می خوانید.

 

اظهارات جنجالی مازیار ناظمی در مورد استراماچونی و برانکو

اظهارات جنجالی مازیار ناظمی در مورد استراماچونی و برانکو

ما از مقام قضائی درخواست کردیم، استراماچونی را ممنوع الخروج کنند تا بتوانیم پول استراماچونی را پرداخت کنیم. وزیر ورزش مانع از اخراج استراماچونی بعد از 5 هفته ناکامی اولیه او با استقلال شد. تمام حیثیت کاری خود را برای بازگشت استراماچونی گذاشتیم و پول او را از طریق سفارت تامین کرده بودیم اما او برنگشت.

 

ما مشکلی با آقای برانکو نداشتیم. برانکو حره ای بود و تصور می کرد چوب خط قهرمانی اش در ایران پر شده و دیگر نمی تواند قهرمان شود و به همین خاطر از پرسپولیس رفت.

 

هیچ شکلی وجود ندارد که وزیر پرسپولیس باشد. در 4 دوره لیگ برتر اخیر هر دو تیم در بالای جدول بوده اند و استقلال هم قهرمان حذفی شد. ما این دو تیم را خصوصی کردیم.

 

ما با علی دایی مواق حضور در تیم ملی بودیم اما تاج و هیئت مدیره موفاق برانکو برای جانشینی کیروش بودند. برانکو به هر دلیلی نیامد و ما رسیدیم به ویلموتس. مسئولیت قرارداد با ویلموتس بر عهده فدراسیون فوتبال است.

 

وطن هتل نیست که هر وقت دلش خواست برود و هر وقت دلش خواست بیاید. من در مورد علیرضا فغانی باید بگویم که او را دوست دارم و پستهای هم را لایک می کنیم. این کشور اگر مشکل دارد برای همه ما دارد و اگر خوبی دارد باید بایستیم برایش.

 

پی نوشت: اگر حمل را بر صحت گفته های مازیار ناظمی بگذاریم، دو تئوری که در بین هواداران استقلال و پرسپولیس وجود داشت، نامعتبر خواهد شد. اول اینکه استراماچونی حتی با وجود دریافت پول نیز حاضر به بازگشت به ایران نشد. دوم اینکه برانکو بر خلاف نظر هواداران پرسپولیس از این تیم فراری داده نشد و او نیز علی رغم اینکه پولش حاضر بوده ترجیح داد از پرسپولیس برود چون احساس می کرد دیگر نمی تواند در این تیم قهرمان شود.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بی نام 27 ژانویه 2021 / 10:38 ق.ظ

    علی خطیر کسی که استرا را آورد افشا کرد که پول استراماچونی در گاوصندوق خلیل زاده بود اما بهش نمی داد تا فراریش بده.احتمالا به دستور رییسش بابا مسعود

  • ناشناس 27 ژانویه 2021 / 10:35 ق.ظ

    ماریار ناظمی یک ماله کش بزرگ وزارت ورزشه.استنادی به حرفاش نیست.ما حرفای خود استراماچونی را باور داریم که گفت فراریش دادن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید