کد خبر:29731
پ

هزینه اشتراک ماهانه اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟

اگر شما هم به تازگی با اینترنت ماهواره ای استارلینک آشنا شده اید و علاقه مند به استفاده از آن هستید احتمالاً با سوال هزینه اشتراک ماهانه اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است مواجه شده اید.   هزینه اشتراک ماهانه اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟ پلن پایه اشتراک ماهانه استارلینک در سال اول رایگان […]

اگر شما هم به تازگی با اینترنت ماهواره ای استارلینک آشنا شده اید و علاقه مند به استفاده از آن هستید احتمالاً با سوال هزینه اشتراک ماهانه اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است مواجه شده اید.

 

هزینه اشتراک ماهانه اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟

هزینه اشتراک ماهانه اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟
هزینه اشتراک ماهانه اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟

پلن پایه اشتراک ماهانه استارلینک در سال اول رایگان است اما از سال دوم 99 دلار د ماه خواهد بود. قیمت اشتراک ماهانه استارلینک برای پلن حره ای که ا امکانات و امنیت بیشتری برخوردار است تا 149 دلار در ماه افزایش پیدا می کند.

ایلون ماسک که از مدتها پیش اعلام کرده بود از آگوست 2021 اینترنت ماهواره ای خود موسوم به استارلینک را در دسترس عموم قرار خواهد داد این روزها در حال سفارش گیری برای استفاده از خدمات استارلینک است. بر طبق اعلام اسپیس ایکس، اینترنت ماهواره ای استارلینک در تمامی نقاط کره زمین قابل دسترس است و تنها دو قطب شمال و جنوب قادر به دریافت سیگنال های ماهواره های اسپیس ایکس نیستند.

هزینه حق اشتراک ماهانه اینترنت ماهواره ای استارلینک با توجه به سرعت اینترنتی که به کاربران ارائه می دهد، قابل قبول به نظر می رسد و کاربران حرفه ای اینترنت که نیاز به اینترنت سرعت بالا و پوشش حداکثری دارند، پرداخت 99 دلار در ماه را می پذیرند.

اگرچه بسیاری از کاربران در ایران به استفاده از اینترنت ماهواره ای استارلینک علاقه نشان داده اند به به نظر می رسد تعداد کمی از ایرانیان قادر به پرداخت ماهانه دو میلیون و ششصد هزار تومان برای شارژ اکانت استارلینک خود و پرداخت حق اشتراک آن باشند. اگرچه استفاده از اینترنت استارلینک در سال اول رایگان است.

 

آیا اینترنت ماهواره ای استارلینک رایگان است؟

نکته جالب اینکه ایلون ماسک به توصیه دولت آمریکا استفاده از خدمات استارلینک را برای دو کشور افغانستان و عراق رایگان اعلام کرده و برخی از مرزنشنیان ایرانی قادرند به طور رایگان از سرویس اینترنتی استارلینک استفاده کنند و تنها کافیست تجهیزات استارلینک را خریداری کرده و با نصب و راه اندازی استارلینک از اینترنت ماهواره ای رایگان و پرسرعت لذت ببرند.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید