کد خبر:38390
پ

اشتباه در ترجمه بیانیه اف سی سیدنی در خصوص جدایی کامسوبا

به نظر می رسد برخی کانال های هواداری منتسب به پرسپولیس با ترجمه عمدی یا سهوی اشتباه از بیانیه اف سی سیدنی در خصوص جدایی الویس کامسوبا، باعث به وجود آمدن یک سوء تفاهم بزرگ در خصوص این انتقال شده اند که مسئولین سپاهان در این خصوص پاسخ و شفاف سازی لازم را انجام دادند. […]

به نظر می رسد برخی کانال های هواداری منتسب به پرسپولیس با ترجمه عمدی یا سهوی اشتباه از بیانیه اف سی سیدنی در خصوص جدایی الویس کامسوبا، باعث به وجود آمدن یک سوء تفاهم بزرگ در خصوص این انتقال شده اند که مسئولین سپاهان در این خصوص پاسخ و شفاف سازی لازم را انجام دادند.

 اشتباه در ترجمه بیانیه اف سی سیدنی در خصوص جدایی کامسوبا

صادق میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در خصوص شائبه رقم قرارداد کامسوبا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: با توجه به اینکه هواداران تیم سیدنی از جدایی این بازیکن بسیار ناراحت بودند، باشگاه استرالیایی مجبور به ارائه این توضیحات شد اما رقم قرارداد آن چیزی نیست که تصور می‌شود. ترجمه صحیح متن منتشر شده از سوی باشگاه سیدنی “قرارداد 6 رقمی” است که به اشتباه 6 برابر ترجمه شده است. این بازه می‌تواند بین 100هزار تا 999هزار باشد. همانطور که گفتم به خاطر جدایی این بازیکن، باشگاه مذکور مبهم صحبت کرده و کد دقیقی نداده است.

کلیدواژه : سپاهان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید