کد خبر:7799
پ

اشتباه بزرگ نامجو مطلق در انتخاب سیستم 3-3-4 مقابل پاختاکور

بازی دو تیم استقلال و پاختاکور در نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید اما نکته بارز اتفاقات این نیمه اشتباه نامجو مطلق در انتخاب سیستم پایه 3-3-4 مقابل تیم خطرناک پاختاکور بود. اشتباه بزرگ نامجو مطلق در انتخاب سیستم 3-3-4 مقابل پاختاکور هنانطور که در تحلیل پاختاکور عنوان کردیم این تیم با سیستم […]

بازی دو تیم استقلال و پاختاکور در نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید اما نکته بارز اتفاقات این نیمه اشتباه نامجو مطلق در انتخاب سیستم پایه 3-3-4 مقابل تیم خطرناک پاختاکور بود.

اشتباه بزرگ نامجو مطلق در انتخاب سیستم 3-3-4 مقابل پاختاکور

هنانطور که در تحلیل پاختاکور عنوان کردیم این تیم با سیستم 1-3-2-4 بازی می کند و با برتری عددی در میانه میدان عملا سه هافبک استقلال را از جریان بازی خارج و ارتباط بین خطوط آبی پوشان را مختل کرده است به طوری که بازیکنان استقلال در نیمه اول حتی قادر به ارسال 3 پاس پشت سر هم نبودند و عملکرد ضعیفی ارائه کردند.

 

طبق انتظار تاکتیک اصلی پاختاکور ارسال از جناحین بود و بر روی همین تاکتیک نیز به گل رسیدند و کادر فنی استقلال نتوانست تدبیری برای مهار آنها بیاندیشد.

 

به نظر می رسد شاید اگر استقلالی ها با سیستم 2-5-3 بازی می کردند، بازیکنانش تا این حد تحت فشار قرار نمی گرفت.

نکته دیگر نیمه اول نیز کندی مفرط شیخ دیاباته بود که شاید نیمکت نشین شدن او و حضور ارش رضاوند در میانه میدان می توانست در این بازی به کمک استقلال بیاید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید