کد خبر:19599
پ

اشتباه بزرگ فرهاد مجیدی در صورت پذیرش پیشنهاد ذوب آهن

پس از برکناری رحمان رضایی از سمت سرمربیگری ذوب آهن، گمانه زنی های زیادی در خصوص سرمربی این تیم به گوش می رسد که جدی ترین گزینه هیئت مدیره این تیم، فرهاد مجیدی است که به تازگی دوره های جدید سرمربیگری را آغاز کرده و مشغول تکمیل مطالعاتش برای بازگشت پرقدرت به عرصه مربیگری است. […]

پس از برکناری رحمان رضایی از سمت سرمربیگری ذوب آهن، گمانه زنی های زیادی در خصوص سرمربی این تیم به گوش می رسد که جدی ترین گزینه هیئت مدیره این تیم، فرهاد مجیدی است که به تازگی دوره های جدید سرمربیگری را آغاز کرده و مشغول تکمیل مطالعاتش برای بازگشت پرقدرت به عرصه مربیگری است.

 

اشتباه بزرگ فرهاد مجیدی در صورت پذیرش پیشنهاد ذوب آهن

اشتباه بزرگ فرهاد مجیدی در صورت پذیرش پیشنهاد ذوب آهن

به نظر می رسد در صورتی که مجیدی پیشنهاد ذوب آهن را بپذیرد، بزرگترین اشتباه حرفه ای خود را در این زمینه مرتکب شده باشد. شاید بهترین گزینه برای مجیدی که نامش با استقلال گره خورده و به شکل عجیبی از این تیم استعفا داد، بازگشت او به عنوان سرمربی استقلال و کسب موفقیت با این تیم باشد چرا که در ترکیب ذوب آهن، بازیکنان با کیفیت زیادی به چشم نمی خورند و سابقه نشان داده، کار کردن با چنین تیم هایی بسیار سخت است و در تجربه مشابه علی کریمی نتوانست با سپیدرود رشت موفق شود و تنها به رزومه مربیگری خود لطمه وارد کرد و در نهایت مجبور شد برای همیشه مربیگری را کنار بگذارد.

شاید اگر مجیدی قصد حضور مستمر در فوتبال ایران به عنوان مربی را داشته باشد، بهترین گزینه برای او انتخاب تیمهایی باشد که از بازیکنان با کیفیت تر و ابزار بهتری برای اجرای تاکتیک های مدنظر او برخوردارند چرا که در صورتی که مجیدی سکان هدایت ذوب آهن را به دست بگیرد و با این تیم به دسته پائینتر سقوط کند، تقریباً بلیط او نیز مثل علی کریمی به عنوان یک مربی موفق جوان خواهد سوخت.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • امید 9 فوریه 2021 / 12:23 ق.ظ

    بریدخجالت بکشیددرسته چندساله ذوب نتیجه نگرفته ولی بدونیدنایب قهرمانی اسیارایدک میکشه که استقلال تواین چندین ساله لیگ برترنتونسته بش برسه بعدذوب آهن راباسپیدرودمقایسه میکنید خجالت داره بچه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید