کد خبر:31083
پ

اشتباه بزرگ فرهاد مجیدی در صورت از دست دادن بلبلی

در حالی که محمد بلبلی وینگر تاثیرگذار و انرژیک استقلال دو فصل دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد، در کمال شگفتی این بازیکن در ابتدای فصل قبل به صورت قرضی به نفت مسجد سلیمان پیوست و اکنون که در ایده آل ترین فرم خود به سر می برد، انتظار می رود کادر فنی استقلال که […]

در حالی که محمد بلبلی وینگر تاثیرگذار و انرژیک استقلال دو فصل دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد، در کمال شگفتی این بازیکن در ابتدای فصل قبل به صورت قرضی به نفت مسجد سلیمان پیوست و اکنون که در ایده آل ترین فرم خود به سر می برد، انتظار می رود کادر فنی استقلال که به دنبال جذب بازیکنانی موثر در پست های مختلف می گردد، قدر این بازیکن تکنیکی و انرژیک را بداند.

 

اشتباه بزرگ فرهاد مجیدی در صورت از دست دادن بلبلی

اشتباه بزرگ فرهاد مجیدی در صورت از دست دادن بلبلی

بلبلی که در بدو ورودش به استقلال با مصدومیت مواجه شد، نتوانست بازیهای خوب خود را در مدت کوتاه حضورش در استقلال تکرار کند و به همین دلیل به طور قرضی به تیم نفت مسجد سلیمان پیوست که اتفاقاً بازیهای خوب او در این تیم مخصوصاً مقابل استقلال و پرسپولیس، بسیار به چشم آمد و این نوید را به هواداران استقلال داد که در فصل جدید از او در ترکیب اصلی استقلال استفاده شود.

 

نوع بازی بلبلی شباهت زیادی به سبک بازی مهدی قایدی دارد و فرهاد مجیدی می تواند از این بازیکن در پست وینگر چپ که به مهاجمین اضافه می شود، نهایت استفاده را ببرد. صدور رضایتنامه بلبلی برای حضور در تیمی دیگر به معنای خودزنی بزرگ در استقلال خواهد بود چرا که داشتن بلبلی برای هر تیم لیگ برتری یک آرزوست و در پروسه جذب او نیز رقابت سختی بین پرسپولیس و استقلال در گرفت که در نهایت این بازیکن پیراهن استقلال را به تن کرد.

گفتنیست بلبلی یکی از بازیکنان مورد علاقه آندرا استراماچونی بود و اگر مصدومیت گریبانش را نمی گرفت، بیشتر از او می شنیدیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید