کد خبر:25218
پ

اشتباه بزرگ در اعلام برنامه بازی استقلال در جام حذفی

سایت سازمان لیگ فوتبال در حالی امروز اقدام به اعلام برنامه مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی کرد که اشتباه بزرگی را در اعلام برنامه بازی استقلال در جام حذفی مرتکب شده است. در حالی بر اساس برنامه سازمان لیگ روز ۲۹ اردیبهشت ماه برای بازی استقلال و ذوب آهن در جام حذفی تعیین شده است که در برنامه لیگ، […]

سایت سازمان لیگ فوتبال در حالی امروز اقدام به اعلام برنامه مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی کرد که اشتباه بزرگی را در اعلام برنامه بازی استقلال در جام حذفی مرتکب شده است.

در حالی بر اساس برنامه سازمان لیگ روز ۲۹ اردیبهشت ماه برای بازی استقلال و ذوب آهن در جام حذفی تعیین شده است که در برنامه لیگ، مقرر شده استقلال باید روز ۳۱ اردیبهشت ماه به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

استقلال قطعاً نمی‌تواند طی ۴۸ ساعت یک بازی در تهران و یک بازی در آبادان انجام دهد و سازمان لیگ ناچاراً مجبور می‌شود یکی از این بازی‌ها را به تعویق بیاندازد. این موضوعی است که از دید برنامه‌ریزی مسئولان سازمان لیگ پنهان مانده و آنها را دچار اشتباه کرده است.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت:

شاهین بندرعامری – پرسپولیس (ساعت ۲۰:۳۰- ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر)

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت:

قشقایی شیراز – فولاد خوزستان (ساعت ۱۹:۱۵ – ورزشگاه پارس شیراز)
آلومینیوم اراک – تراکتور تبریز (ساعت ۱۹:۳۵ – ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک)
استقلال – ذوب آهن اصفهان (ساعت ۱۹:۳۵ – ورزشگاه آزادی تهران)

*استقلال و ذوب آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر فردا شب بازی دارند و هفته آینده هم دوباره باید در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

کلیدواژه : استقلالجام حذفی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید