کد خبر:10348
پ

اشتباه بزرگ باشگاه پرسپولیس در موضوع فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده

حسین قهار خبرنگار نزدیک به پرسپولیس در توئیتی محرومیت شجاع خلیل زاده در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تائید کرد اما یلوه معاون اقتصادی باشگاه که مشخص نیست اظهار نظر در مورد مسئله حقوقی خلیل زاده و باشگاه چه ارتباطی به او دارد، بلافاصله در رسانه ها مصاحبه ای انجام داد که قرارداد شجاع خلیل […]

حسین قهار خبرنگار نزدیک به پرسپولیس در توئیتی محرومیت شجاع خلیل زاده در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تائید کرد اما یلوه معاون اقتصادی باشگاه که مشخص نیست اظهار نظر در مورد مسئله حقوقی خلیل زاده و باشگاه چه ارتباطی به او دارد، بلافاصله در رسانه ها مصاحبه ای انجام داد که قرارداد شجاع خلیل زاده فسخ نشده و این بازیکن اقدام به فسخ قراردادش کرده و مشکلی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

 

اشتباه بزرگ باشگاه پرسپولیس در موضوع فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده

 

 

اینکه باشگاه پرسپولیس به کمک سازمان لیگ قصد دارند این مسئله را با توجه به منافع ملی رفع و رجوع کنند یک بحث است و آشکار شدن حقیقت بحث دیگر. بر طبق مستنداتی که موجود است، شجاع خلیل زاده در تاریخ 14 مهر با حضور در سازمان لیگ، اقدام به فسخ یک طرفه قراردادش به واسطه عدم دریافت مطالبات دو ماه اخیرش کرده است و مسئولین سازمان لیگ نیز رونوشتی از نامه درخواست فسخ را به باشگاه پرسپولیس ارسال کردند و بر همین اساس نیز باشگاه پرسپولیس شکایتی علیه فسخ یک طرفه قرارداد خلیل زاده تنظیم کرد و قضاوت در خصوص اینکه فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده قانونی بوده یا خیر به کمیته تعیین وضعیت سپرده شد.

 

اینکه یلوه مدعی است خلیل زاده اقدام به فسخ قراردادش کرده، در واقع اشاره به این دارد که فسخ قرارداد او غیرقانونی بوده و مورد تائید سازمان لیگ قرار نگرفته و او قادر است در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به میدان برود اما اگر صحبتهای یلوه درست باشد، بر طبق آئین نامه انضباطی، شجاع خلیل زاده به خاطر اشتباه در فسخ یک طرفه، از 4 تا 6 ماه محروم از حضور در کلیه رقابتهای فوتبال در سطح ملی و باشگاهی خواهد شد. (اشتباهی که لیونل مسی در فسخ یک طرفه قراردادش با بارسلونا مرتکب نشد تا از محرومیت فرار کند)

اما اگر اقدام به فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده مورد تائید کمیته تعیین وضعیت قرار بگیرد، آنگاه او قطعاً فینال آسیا را از دست داده است چرا که در صورت عقد قرارداد جدید اولاً پرسپولیس به واسطه محرومیت از پنجره نقل و انتقالات نمی تواند قرارداد او را ثبت کند ثانیاً اگر موفق به باز کردن پنجره نقل و انتقالات نیز شوند، فرصت رجیستری بازیکن جدید در سیستم نقل  و انتقالات AFC به پایان رسیده است و باشگاه پرسپولیس قادر نخواهد بود از شجاع خلیل زاده در فینال لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

 

در واقع باشگاه پرسپولیس با اشتباه بزرگی که در عدم پرداخت مطالبات خلیل زاده مرتکب شد، او را در موقعیتی قرار داد که بتواند قراردادش را فسخ کند و اکنون دیگر در شرایط قبل از اجرایی شدن محرومیت نقل و انتقالاتی قرار ندارد که بتواند قرارداد جدید خلیل زاده را مثل 7 بازیکن جدید تیم به ثبت برساند.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • حمید جوانرودی 20 اکتبر 2020 / 6:46 ب.ظ

    حالا ببین کی گفتم شجاع اگه در تیم پرسپولیس بمونه ـ در بازی فینال بازی میکنه ـ بعد پرسپولیس قهرمان میشه ـ بعد اون تیم بازنده فینال میاد و اعتراض میکنه به ای اف سی ‌‌ـ اونوقت بازی 3 ـ0 میشه به نفع اونا ـ اونوقت ما ایرانی ها حرص میخوریم و میگیم وای شجاع چ کار کردی ‌ وای پرسپولیس چکار کردی ـ

    کلا ما ایرانی ها خوب بلدیم خودمون رو تو هچل بندازیم

    • حسین 20 اکتبر 2020 / 6:55 ب.ظ

      بحث هچل نیست . اولاً که چند دقیقه پیش اعلام رشد شجاع رسما به الریان پیوسته . دوما حتی اگه میموند هم باید قانون اجرا میشد . چطور فدراسیون این همکاری رو با استقلال نکرد تا شجاعیان بازی کنه برای استقلال؟

  • عباس 20 اکتبر 2020 / 4:39 ب.ظ

    سلام
    داداش تو نگران نباش بدون شجاع هم دفاعمون عالیه.

  • سارا 20 اکتبر 2020 / 1:55 ب.ظ

    راحت ماستمالی میشه مثل موردای قبل واقعا عدالت در فوتبال ایران در دوره سلطانی فر یک رویای دست نیافتنی شده برا ۱۵ تیم لیگ برتر ،واقعا این همه تبعیض و جعل و فساد چه معنی داره بعد آخر سر حتی قهرمان آسیا هم بشن جالبه لنگیها بگن خودمون شدیم واقعا کور و کرن یا خودشون و به کور و کری می زنن و این همه جفا و تبعیض و ماستمالی کردنای دولت قرمز و در حق تیمشون نمی بینن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید