کد خبر:8637
پ

اسکوچیچ چرا حامد لک را به تیم ملی دعوت نکرد؟

با اعلام فهرست اسامی بازیکنان تیم ملی توسط دراگان اسکوچیچ، اگرچه در بیشتر خطوط توازن و تعادل به چشم می خورد و آماده های این روزهای فوتبال ایران به تیم ملی دعوت شده اند اما جای خالی حامد لک در تیم ملی به شدت به چشم می آید.   اسکوچیچ چرا حامد لک را به […]

با اعلام فهرست اسامی بازیکنان تیم ملی توسط دراگان اسکوچیچ، اگرچه در بیشتر خطوط توازن و تعادل به چشم می خورد و آماده های این روزهای فوتبال ایران به تیم ملی دعوت شده اند اما جای خالی حامد لک در تیم ملی به شدت به چشم می آید.

 

اسکوچیچ چرا حامد لک را به تیم ملی دعوت نکرد؟

اسکوچیچ چرا حامد لک را به تیم ملی دعوت نکرد؟

حامد لک که با عملکرد خیره کننده خود در لیگ قهرمانان آسیا، هنوز در جریان بازی گلی از حریفان دریافت نکرده شب گذشته نیز توانست با مهار پنالتی بازیکن برزیلی النصر زمینه صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کرد.

او که از بدنی عضلانی برخودار است بارها با رفلکس های سریع خود توانست مانع از فروپاشی دروازه پرسپولیس در این دوره از رقابتها شود به طوری که اکنون هیچکس یادی از علیراض بیرانوندی که در بلژیک به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شده نمی کند.

اگر حذف نام بیرانوند از لیست تیم ملی به دلیل نیمکت نشینی اش در تیم باشگاهی اش توجیه داشته باشد اما مشخص نیست عدم دعوت از حامد لک با چه متر و معیاری صورت گرفته و این در حالیست که نام رشید مظاهری در لیست جدید تیم ملی دیده می شود که عملکرد چندان درخشانی را از او در فصل گذشته شاهد نبودیم.

 

اگرچه با توجه به درخشش خیره کننده امیر عابدزاده در فوتبال پرتغال، بدون شک او دروازه بان اول ایران پس از این خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید