کد خبر:37173
پ

اسکوچیچ مبنای دعوت از بیرانوند را اعلام کند | آمار ضعیف بیرو جای دفاع ندارد

لیست جدید تیم ملی اگرچه با بیشترین درصد شایستگی انتخاب شده اما در دو سه مورد، جای بحث و تامل وجود دارد. یکی از این موارد عدم دعوت از شهاب زاهدی با عملکرد بهتر از علی علیپور به تیم ملی بود که به آن پرداختیم، دومین مورد، دعوت عجیب از علیرضا بیرانوند با عملکرد فاجعه […]

لیست جدید تیم ملی اگرچه با بیشترین درصد شایستگی انتخاب شده اما در دو سه مورد، جای بحث و تامل وجود دارد. یکی از این موارد عدم دعوت از شهاب زاهدی با عملکرد بهتر از علی علیپور به تیم ملی بود که به آن پرداختیم، دومین مورد، دعوت عجیب از علیرضا بیرانوند با عملکرد فاجعه به تیم ملی بود. به نظر می رسد اسکوچیچ می بایست مبنای دعوت خود از بازیکنان را اعلام کند که بر اساس آمار و عملکرد آنهاست یا صرفاً سلیقه یا سفارش از اطرافیان است چرا که همانطور که در آمار بیرانوند برای فصل اخیر می بینیم او در 20 بازی اخیر تیمش اصلا بازی نکرده و در 8 بازی قبل از ان هم که به میدان رفته 15 گل دریافت کرده است!

با این شرایط آیا انگیزه ای برای سایر دروازه بان های فعال در لیگ ایران و لژیونر برای دعوت به تیم ملی باقی می ماند؟ با این شرایط فرق بیرانوند با سوشا مکانی یا علیرضا حقیقی در چیست ؟ آیا امروز علیرضا حقیقی نمی تواند مدعی باشد چرا به تیم ملی دعوت نشده است؟

 

اسکوچیچ مبنای دعوت از بیرانوند را اعلام کند | آمار ضعیف بیرو جای دفاع ندارد

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید