کد خبر:34819
پ

اسپانسر پرسپولیس کجاست | ندای بی پولی با اسپانسر 800 میلیاردی ؟!

همانطور که پیش بینی می شد استعفای یحیی گل محمدی مثل دفعات قبل جدی نبوده و تنها برای تلنگر به کادر مدیریت این تیم و جلب توجه رسانه ای مطرح شد و در نهایت نیز با آن مخالفت شد. اما نکته ای که در این بین حائز اهمیت است این بود که چطور تیمی که […]

همانطور که پیش بینی می شد استعفای یحیی گل محمدی مثل دفعات قبل جدی نبوده و تنها برای تلنگر به کادر مدیریت این تیم و جلب توجه رسانه ای مطرح شد و در نهایت نیز با آن مخالفت شد. اما نکته ای که در این بین حائز اهمیت است این بود که چطور تیمی که مدعی عقد قرارداد 800 میلیاردی با اسپانسر خود بود، امروز به این وضعیت افتاده که پولی در بساط نیست تا به بازیکنانش بپردازد و بازیکنانش اعتصاب می کنند و سرمربی اش استعفا می دهد!

 

اسپانسر پرسپولیس کجاست | ندای بی پولی با اسپانسر 800 میلیاردی ؟!

اسپانسر پرسپولیس کجاست | ندای بی پولی با اسپانسر 800 میلیاردی ؟!

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس که پیشتر با ادعای عقد قرارداد 800 میلیاردی با کارگزار این باشگاه خبرساز شده بود، چندی بعد استعفای خود را تقدیم وزرات ورزش کرد که مورد موافقت قرار گرفت. پس از استعفای صدری، در اولین بازی پرسپولیس مقابل حریف خود، خبری از درج نام کارگزار باشگاه پرسپولیس در استندهای پشت سرمربی پرسپولیس در نشست خبری اش نبود تا این شائبه مطرح شود که با خروج صدری، قرارداد با کارگزار نیز لغو شده است اما کارگزار مذکور با صدور بیانیه ای این مورد را رد کرد و از بازی بعدی، دوباره نام کارگزار در بنرهای تبلیغاتی و استندهای کنفرانس های خبری که پرسپولیس میزبان بود، نقش بست.

 

اما سوال اساسی این روزها این است که چطور باشگاه استقلال توانسته نهایت استفاده را از قرارداد 600 میلیاردی واقعی خود با کارگزارش ببرد و در پرداخت طلب بازیکنان خارجی و داخلی و مربیانش مشکلی نداشته است اما دوستان در باشگاه پرسپولیس از همان ابتدای فصل اندر خم یک کوچه مانده اند و با قرض از صندوق های دولتی تا امروز امورات گذارنده اند؟

 

چرا مدیران پرسپولیس در این برهه در خصوص نحوه و نوع قرارداد با کارگزار شفاف سازی نمی کنند که چرا منابع مالی لازم را به تیم تزریق نمی کند؟ این سکوت رسانه ای از باشگاهی که دست به بیانیه دادنش خوب است، کمی مشکوک به نظر می رسد چرا که علی القاعده پرسپولیس با کارگزار 800 میلیاردی اش نباید در این حال روز باشد مگر اینکه رقم قرارداد مذکور پائینتر از رقم اعلامی بوده باشد و یا نوع عقد قرارداد آنقدر ترکمانچای بوده که دست کارگزار را برای عدم پرداخت در این بزنگاه ها باز گذاشته است.

 

هر چه که هست، سوال بسیاری از هواداران پرسپولیس این روزها این است که کارگزار پرسپولیس کجاست؟ چرا تیم رقیب در حال استفاده حداکثری از منابع مالی کارگزارش است اما پرسپولیس به رغم اعلام رقم 800 میلیارد تومان، نمی تواند از پتانسیل مالی کارگزارش استفاده کند؟

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید