کد خبر:19210
پ

اسناد جدید از بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان | آقای فکری هنوز هم خواب هستید؟

در حالی که محمود فکری سرمربی استقلال در هففته های اخیر پس از ناکامی در هر بازی با پیش کشیدن مسائلی همچون دشمنان نامرئی، بدخواهان استقلال، منتقدین مغرض سعی کرده تا از زیر بار پاسخگویی فنی به مشکلات عدیده استقلال فرار کند، به نظر می رسد مرور یک بازی تاریخی  در فصل نوزدهم برای او […]

در حالی که محمود فکری سرمربی استقلال در هففته های اخیر پس از ناکامی در هر بازی با پیش کشیدن مسائلی همچون دشمنان نامرئی، بدخواهان استقلال، منتقدین مغرض سعی کرده تا از زیر بار پاسخگویی فنی به مشکلات عدیده استقلال فرار کند، به نظر می رسد مرور یک بازی تاریخی  در فصل نوزدهم برای او کفایت می کند تا متوجه شود حق با منتقدین است.

 

اسناد جدید از بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان | آقای فکری هنوز هم خواب هستید؟

متاسفانه در خلاصه بازی لحظات پاسکاری استقلالی ها قبل از به ثمر رسیدن گل دوم وجود ندارد اما در آرشیو این بازیف این اتفاق موجود است.

 

اشتباه شماره 1 : فیکس شدن سید حسین حسینی

محمود فکری در حالی به یکباره تصمیم به استفاده از سیدحسین حسینی به جای رشید مظاهری گرفت که حسین حسینی در بازی برگشت فصل گذشته استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی با اشتباه مشابه در جاگیری، زمینه ساز گل اول نفت مسجد سلیمان شده بود و او با تکرار همین اشتباه در بازی اخیر دو تیم، با یک گل به خودی نشان داد در ارسال از جناحین فوق العاده ضعیف است به طوری که هواداران استقلال، خروج های ضعیف او در بازیهای فصل گذشته را نیز به یاد دارند که چطور منجر به گل شدن توپ های حریفان شد.

فکری در حالی با این توجیه که باید هر دو گلر تیمش را آماده نگه دارد از تصمیمش در جا به جایی رشید و حسینی دفاع کرد که معمولاً گلر دوم تیمها در بازیهای حذفی فیکس است و گلر اول در بازیهای لیگ و درون قاره ای فیکس می شود. اتفاقی که در حال حاضر در یوونتوس نیز شاهد آن هستیم و بوفون تنها در بازیهای جام حذفی ایتالیا به طور فیکس در درون دروازه یوونتوس قرار می گیرد و در بازیهای لیگ، این شزنی است که گلر شماره 1 یوونتوس به حساب می آید.

 

اشتباه شماره 2: استقرار اشتباه بازیکنان در مناطق زمین و فاصله زیاد بین خطوط

فکری در حالی انتقاد به کیفیت فنی پائین استقلال را قبول ندارد که در صحنه گل دوم استقلال مقابل ماشین سازی، بازیکنان استقلال با بیش از 20 پاس متوالی توانستند روی یک حرکت تمرین شده و کار گروهی زیبا که در نهایت با یک پاس کات بک برای قایدی همراه شد، به گل دوم برسند تا بازی 1 بر 0 باخته را با نتیجه 2 بر 1 عوض کرده و پیروز از میدان خارج شوند.

 

شاید بهتر باشد محمود فکری یکبار دیگر فیلم بازی برگشت استقلال و نفت مسجد سلیمان را مشاهده کند تا به هنر کادر فنی سابق استقلال پی ببرد که چطور  تیمی هماهنگ و گردن کلفت ساخته و پرداخته کرد. تیمی که فرهاد مجیدی از نیمه های راه هدایتش را پذیرفت اما به سبب حضور افراد مجرب و با دانشی مثل مجید نامجو مطلق که صادقانه و مخلانه برای این تیم کار می کرد و البته صالح مصطوی با دانش، از لحاظ فنی، چیزی کمتر از تیم آندرا استراماچونی نداشت و بارها و بارها در جریان بازی با توع تاکتیکی، حریفان را غافلگیر می کرد.

 

در کارشکنی مدیران وقت و فعلی استقلال هیچ شکی وجود ندارد که آن تیم طلایی را در فینال جام حذفی آن گونه تار و مار کردند تا در نهایت منجر به جدایی فرهاد مجیدی از استقلال شود و سپس با وعده های دروغین از صداقت مجید نامجو مطلق سوئ استفاده کرده و او را با دستان خالی و بدون جذب بازیکنان جدید به لیگ قهرمانان آسیا فرستادند و در نهایت سرمربی که از قبل با او بسته بودند را روی نیمکت استقلال قرار دادند اما فراموش کردند که بار کج هرگز به منزل نمی رسد و نوع حضور محمود فکری در استقلال خود گویای این مسئله است که او هرگز در استقلال موفق نخواهد شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • Rezaya 4 فوریه 2021 / 1:26 ب.ظ

    خب لنگی چطور اشتباه یک بازیکن استقلال میشه سوژه چند ماه شما ولی اشتباه شیری و گل لکلک تو بازی الومینیوم سوژه نمیشه ؟؟؟؟ طرفدارهای استقلال هوشیار باشن که وقتی فینال اسیا تموم شد حتی ۲ دونه خبر تو این سایت ها به عنوان انتقاد یا کارشناسی نذاشتن ولی برای استقلال میخوان تا چندماه از کنار هم گذاشتن این چیزها طرفدارها رو تحریک کنن و به هدفشون برسن و نزارن استقلال نتیجه بگیره خدا شاهده باید دست فکری رو ببوسیم که هرچی گفت ومیگه حق داره البته اگر این چاپ بشه و اجازه بدن این پست تو نظرات گذاشته بشه خوبه چون طرفدارها نباید بازیچه این چیزها بشن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید