کد خبر:22412
پ

اسماعیل خلیل زاده | عضو مشترک در تمامی فجایع مدیریتی استقلال در سال های اخیر

در حالی که هواداران استقلال پس از فاجعه مدیریتی در نقل و انتقالات خواستار برکناری دسته جمعی هیئت مدیره استقلال هستند، به نظر می رسد تغییر نفرات در کادر مدیریتی استقلال تفاوت چندانی ندارد چرا که این اراده وزارت ورزش است که از طریق این نفرات در تیم استقلال اجرایی می شود و افراد به […]

در حالی که هواداران استقلال پس از فاجعه مدیریتی در نقل و انتقالات خواستار برکناری دسته جمعی هیئت مدیره استقلال هستند، به نظر می رسد تغییر نفرات در کادر مدیریتی استقلال تفاوت چندانی ندارد چرا که این اراده وزارت ورزش است که از طریق این نفرات در تیم استقلال اجرایی می شود و افراد به خودی خود هیچ اراده و استقلالی از خود برای جلو بردن امور را ندارند. به عنوان مثال، امیرحسین فتحی با سعادتمند یا مددی تفاوت زیادی ندارند چرا که همگی تنها با به راه انداختن یک خیمه شب بازی، اراده وزارت ورزش که برای امور مختلف در استقلال تصمیم گیری می کند را تنها اجرا می کنند و مستقل از وزارت ورزش نیستند.

 

اسماعیل خلیل زاده | عضو مشترک در تمامی فجایع مدیریتی استقلال در سال های اخیر

اسماعیل خلیل زاده | عضو مشترک در تمامی فجایع مدیریتی استقلال در سال های اخیر

از مذاکرات خیالی با استراماچونی در قطر گرفته تا خیال پردازی احمد سعادتمند در مذاکره با استراماچونی در ایتالیا و داستان اخراج شفر در فاصله 5 هفته به پایان مسابقات و روی کار آودن مافیایی محمود فکری و تعلل در برکناری او و موضوع عدم تمدید قرارداد با تیام و جبارف و ماجرهای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و …  بسیاری از افراد در هیئت مدیره استقلال آمدند و رفتند اما تنها یک فرد به نام اسماعیل خلیل زاده در این تیم ماند که به نظر می رسد مامور مستقیم وزارت ورزش در دیکته کردن سیاست های وارت ورش در باشگاه استقلال است. در اینکه وزارت ورزش متولی و صاحب باشگاه استقلال محسوب می شود شکی وجود ندارد اما اگر بنا بر این بوده که وزارت ورزش در ریزترین امور این تیم از طریق بازوان اجرایی خود یعنی اعضا هیئت مدیره دخالت کند چطور ممکن است هر چه اتفاق بد است برای استقلال رخ می دهد اما هر چه اتفاق مثبت است برای دیگر تیم دولتی که زیر نظر وزارت ورزش کار فعالیت می کند؟

 

آقای خلیل زاده که با حضور بی موقع در برنامه فوتبال برتر به زعم خود به افشاگری علیه سعادتمند پرداختید و یک خیمه شب بای جدید به راه انداختید، خروجی ادعاها و اتهامات شما اکنون چیست؟ مگر به این نکته اشاره نکردید که سعادتمند اسناد محرمانه باشگاه را به خبرگاری ها رسانده است؟ چه برخورد قضائی با وی صورت گرفت؟ مگر برخی اتهامات مالی علیه سعادتمند مطرح نکردید؟ سرنوشت انها چه شد؟  آیا مطرح کردن این موارد جز ایجاد حاشیه برای  استقلال چیزی دیگری در پی داشت؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • سارا 21 مارس 2021 / 6:58 ب.ظ

    آفرین دقیقا کرونای انگلیسی استقلال همین گردن زرافه علیل زاده ست تمام سنگ اندازیا و خرابکاریا و کم کاریا از این خائن سرچشمه می گیره که مهره اصلی وزارت برا گند کاری تو باشگاه تو این چند سال مسعود لنگی بوده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید