کد خبر:5672
پ

استوری عجیب علیرضا حقیقی در واکنش به خبر انتقال حامد لک به پرسپولیس

بتاکاپ – پس از نهایی شدن حضور حامد لک در پرسپولیس، علیرضا حقیقی سنگربان سابق پرسپولیس که امید زیادی برای بازگشت به تیمش داشت، مایوس شد و با انتشار یک استوری معنادار از جوکر، به نوعی خنده دردناک خود را به این انتقال نشان داد.   لیست خرید پرسپولیس   استوری عجیب علیرضا حقیقی در […]

بتاکاپ – پس از نهایی شدن حضور حامد لک در پرسپولیس، علیرضا حقیقی سنگربان سابق پرسپولیس که امید زیادی برای بازگشت به تیمش داشت، مایوس شد و با انتشار یک استوری معنادار از جوکر، به نوعی خنده دردناک خود را به این انتقال نشان داد.

 

لیست خرید پرسپولیس

 

استوری عجیب علیرضا حقیقی در واکنش به خبر انتقال حامد لک به پرسپولیس

 

حامد لک که در بازیهای رو در رو با پرسپولیس حواشی زیادی با بازیکنان این تیم داشته و در جنجالی ترین صحنه فصل قبل نیز توانست پنالتی چیپ علی علیپور را در دقایق پایانی مهار کند و همواره نیز در کانون حاشیه قرار داشته، سرانجام به آرزوی دیرینه خود رسید و به تیم مورد علاقه دوران بچگی خود پیوست. لک که کری خوانی خاصی با هواداران استقلال نیز داشته، به نظر می رسد از انگیزه های زیادی برای جانشینی علیرضا بیرانوند برخودار است اما برخی پیشکوستان پرسپولیس موافق حضور لک در پرسپولیس نبودند چرا که معتقدند حضور او در پرسپولیس به معنای حضور حاشیه هایی از جنس سوشا مکانی است و یحیی نمی تواند این حواشی را کنترل و مدیریت کند.

همه این اتفاقات در حالی رخ داد که بسیاری از هواداران و حتی پیشکسوتان پرسپولیس با توجه به درخشش علیرضا حقیقی در بازیهای انتهای فصل نساجی بر روی حضور او در پرسپولیس نظر مثبت داشتند اما به یکباره ورق برگشت و حامد لک به پرسپولیس پیوست تا پرونده بازگشت علیرضا حقیقی به پرسپولیس حداقل در فصل 99/1400 منتفی شود که این موضوع با دلخوری این دروازه بان همراه بود و با انتشار این استوری معنادار به نوعی دخیل بودن افراد جنجالی حول باشگاه پرسپولیس در این انتقال را بی تاثیر ندانست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید