کد خبر:32872
پ

استوری جنجالی یک خبرنگار در خصوص علت مخالفت سازمان لیگ و پرسپولیس با تبلیغات محیطی

استوری سیاوش فریادی خبرنگار و تحلیل نویس ورزشی که درباره یک شرکتی که بصورت همزمان مسئولیت سامانه هواداری پیروزی و تبلیغات محیطی کل فوتبال را به عهده داشته جنجال جدیدی در این خصوص به پا کرده است.   استوری جنجالی یک خبرنگار در خصوص علت مخالفت سازمان لیگ و پرسپولیس با تبلیغات محیطی صادق درودگر […]

استوری سیاوش فریادی خبرنگار و تحلیل نویس ورزشی که درباره یک شرکتی که بصورت همزمان مسئولیت سامانه هواداری پیروزی و تبلیغات محیطی کل فوتبال را به عهده داشته جنجال جدیدی در این خصوص به پا کرده است.

 

استوری جنجالی یک خبرنگار در خصوص علت مخالفت سازمان لیگ و پرسپولیس با تبلیغات محیطی

صادق درودگر که روزگار در تشکیلات باشگاه پیروزی سابق حضور داشت و روزنامه اختصاصی این باشگاه را منتشر می کرد، این روزها به عنوان معاون اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال ایفای نقش می کند و در ابتدای مطرح شدن موضوع اعطای تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال، به شکل عجیبی مقاومت کرد اما پس از پیدا شدن یک کارگزار برای باشگاه پرسپولیس، این موضوع به سادگی رفع رو رجوع شد و توافق بر سر این موضوع شکل گرفت.

با توجه به ادعای جنجالی سیاوش فریادی، به نظر می رسد سردار آجورلو و سایر مدیران تیم های لیگ برتری می بایست در این خصوص از فدراسیون فوتبال تحقیق و تفحص کنند چرا که صادق درودگر شب گذشته در ارتباط رادیویی مدعی شد، مدیران باشگاه ها می توانند به فدراسیون فوتبال امده و هر قراردادی را که دوست دارند، مورد بازبینی قرار دهند.

امروز با مطرح شدن این ادعا به نظر می رسد باید در این خصوص شفاف سازی لازم صورت بگیرد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 18 نوامبر 2021 / 12:47 ب.ظ

    کم کم بوی تعفن گند دارو دسته های بابا داره درمیاد چنانچه قبلاً هم پیش بینی کرده بودیم کسانی که مخالف طرح جناب آقای سردار آجرلو بودند ( صدری و ساکت ) با رفیق گرمابه و گلستان هدایتی، همدست بوده و مصداق بارز فساد بوده و هستند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید