کد خبر:5017
پ

استمرار رکورد منفی پرسپولیس | سرخ ها با مشت اول گیج می شوند!

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک بازی مهیج و جذاب با نتیجه 3 بر 3 مقابل تیم ته جدول گل گهر سیرجان متوقف شد تا همچنان رکورد منفی این تیم پابرجاباقی مانده باشد.   استمرار رکورد منفی پرسپولیس | سرخ ها با مشت اول گیج می شوند! یکی از خصوصیاتی که برانکو به تیم […]

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک بازی مهیج و جذاب با نتیجه 3 بر 3 مقابل تیم ته جدول گل گهر سیرجان متوقف شد تا همچنان رکورد منفی این تیم پابرجاباقی مانده باشد.

 

استمرار رکورد منفی پرسپولیس | سرخ ها با مشت اول گیج می شوند!

استمرار رکورد منفی پرسپولیس | سرخ ها با مشت اول گیج می شوند!

یکی از خصوصیاتی که برانکو به تیم پرسپولیس تزریق کرده روحیه نباختن و گل نخوردن است اما این روحیه به قدری در بازیکنان پرسپولیس نفوذ کرده که آنها به باخت یا دریافت گل اول بازی باور ندارند چرا که همه استراتژی پروفسور برانکو و مربیان بعد از او که ادامه دهنده راه او بودند بر این استوار بود که پرسپولیس ابتدا به هر روشی گل اول بازی را به ثمر برساند و سپس با استفاده از سرعت بازیکنان سرعتی که در اختیار دارد در ضد حملات، گلهای بعدی را به ثمر برساند و این رویه تا بیش از 95 درصد مواقع جواب می داد به طوری که کمتر هوادار پرسپولیس به یاد دارد که در یک دیدار، پرسپولیس گل اول بازی را به ثمر رسانده باشد و برنده از آن خارج نشده باشد.

 

در طرف مقابل وقتی این تیم گل اول بازی را دریافت می کند، گویی تمام استراتژی کادر فنی و باورهای بازیکنان به یکباره به هم می ریزد و بازیکنان پرسپولیس قادر به تطبیق با شرایط ادامه بازی نیستند به طوری که در بهترین شرایط قادرند نتیجه باخت را با تساوی عوض کنند.

اگرچه پرسپولیس در بازی شب گذشته با دو گل از حریف خود عقب افتاد و در یک نیمه علی رغم ده نفره بودن توانست سه گل به ثمر برساند اما روحیه شکننده بازیکنان پرسپولیس بار دیگر در ثانیه های پایانی نمود پیدا کرد و به واسطه عدم تمرکز گل سوم را دریافت کردند تا همچنان رکورد منفی پرسپولیس در این زمینه باقی مانده باشد.

 

اساس کار پرسپولیس در چند سال اخیر بر این استوار بوده که ابتدا خوب دفاع کند و از تک موقعیت ها برای گلزنی و برنده شدن در بازی استفاده کند و در فصل جاری نیز با همین فرمول رکورد بیشترین پیروزی 1 بر 0 را به نام خود ثبت کردند.

 

پی نوشت: این موضوع برای بسیاری از حریفان پرسپولیس عیان شده که اگر بتوانند گل اول را به این تیم بزنند، به احتمال بسیار زیاد، بازنده از آن مسابقه بیرون نخواهند آمد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید