کد خبر:3548
پ

استقلال چوب بدنساز ضعیف مجیدی را می خورد

تیم فوتبال استقلال تهران در دومین بازی خود در دوران پساکرونا نیز با ارائه یک بازی ضعیف و دور از انتظار با تساوی 1-1 مقابل سایپا متوقف شد تا مشخص شود، تیم مجیدی با مشکلات زیادی رو به رو است و شکست این تیم مقابل فولاد اتفاقی نبوده است.   استقلال چوب بدنساز ضعیف مجیدی […]

تیم فوتبال استقلال تهران در دومین بازی خود در دوران پساکرونا نیز با ارائه یک بازی ضعیف و دور از انتظار با تساوی 1-1 مقابل سایپا متوقف شد تا مشخص شود، تیم مجیدی با مشکلات زیادی رو به رو است و شکست این تیم مقابل فولاد اتفاقی نبوده است.

 

استقلال چوب بدنساز ضعیف مجیدی را می خورد

استقلال چوب بدنساز ضعیف مجیدی را می خورد

فرهاد مجیدی که بدنسازی ضعیف تیمش را قبول ندارد، این روزها چوب همان بدنسازی غیراستانداردی را می خورد که منجر به مصدومیت های پیاپی بازیکنان کلیدی این تیم در بازیهای تدارکاتی و بازیهای رسمی شده است. مجیدی که به واسطه اشاره کادر پزشکی تیم به بدنسازی اشتباه با آنها به مشکل خورده بود امروز بهتر از هرکسی می داند که حق با آنها بوده و علت مصدومیتهای پیاپی بازیکنان استقلال که بسیار بیشتر از حد نرمال است، تمرینات اشتباهی است که دوست مجیدی به بازیکنان می دهد به طوری که در هر بازی شاهد مصدومیت حداقل 2 بازیکن استقلال بوده ایم.

 

بدنهای کند و سنگین بازیکنان استقلال در دو بازی اخیر این تیم، به خوبی علت افت تیم مجیدی نسبت به قبل از شیوع کرونا را بازگو می کنند و دیگر خبری از وریا غفوری چابک و مهدی قایدی سرعتی نیست و این بازیکنان حتی توان عبور از بازیکن مستقیم خود را نیز ندارند. سایر بازیکنان استقلال نیز وضعی بهتر از این دو بازیکن ندارند و سنگینی بدن های بازیکنان استقلال باعث افت کیفی و فنی تیم شده که در نتیجه گیری استقلال نیز تاثیرگذار بوده است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید