کد خبر:22526
پ

استقلال قهرمان هم بشود، کاپی برای اهدا وجود ندارد!

در حالی که مسئولین فدراسیون فوتبال برای برگزاری انواع و اقسام مراسم هایی که به تیم پرسپولیس ارتباط پیدا می کرد، با حداکثر تلاش سعی در برگزار شدن مراسم فوق می کردند اما نکته جالب فدراسیون و سازمان لیگ رنگی اینکه با توجه به آقای گلی شیخ دیاباته از استقلال و عنوان بهترین پاسور لیگ […]

در حالی که مسئولین فدراسیون فوتبال برای برگزاری انواع و اقسام مراسم هایی که به تیم پرسپولیس ارتباط پیدا می کرد، با حداکثر تلاش سعی در برگزار شدن مراسم فوق می کردند اما نکته جالب فدراسیون و سازمان لیگ رنگی اینکه با توجه به آقای گلی شیخ دیاباته از استقلال و عنوان بهترین پاسور لیگ که متعلق به مهدی قایدی بود، به شکل عجیبی این مراسم برای اولین بار در طول 4 سال گذشته برگزار نشد تا مشخص شود شاید اگر استقلال در پایان این فصل به مقام قهرمانی نیز برسد، احتمالاً به دلیل کرونا، برگزاری مراسم اهدای جام لغو خواهد شد.

 

استقلال قهرمان هم بشود، کاپی برای اهدا وجود ندارد!

در این مراسم قرار بود به بهترین بازیکن، بهترین هافبک، بهترین دروازه بان، بهترین مربی، بهترین باشگاه، باشگاه اخلاق، مرد اخلاق، بهترین گلزن، بهترین پاسور و… جوایزی اهدا شود. مهدی قایدی، شیخ دیاباته و رشید مظاهری علی القاعده می بایست سه تندیس مراسم بهترین ها را به خود اختصاص می دادند اما در کمال شگفتی این مراسم به بهانه های واهی برگزار نشد.

فدراسیون نشینان و سازمان لیگ به بهانه شیوع کرونا از برگزاری این مراسم اجتناب کردند و این در حالیست که آنها مراسم انتخابات فدراسیون را با رعایت پروتکل های بهداشتی به سادگی برگزار کردند و اگر قصد اهدای تندیس ها را داشتند می توانستند اینکار را در یک برنامه تلویزیونی در نوروز انجام دهند اما وقتی اراده ای برای انجام اینکار وجود نبود، طبیعتاً انواع و اقسام بهانه ها برای عدم اجرایی کردن این برنامه مطرح می شود.

هواداران فوتبال هنوز از یاد نبرده اند که سازمان لیگ چطور برای بازی برگزار نشده سوپرجام بین پرسپولیس و سپاهان و پرسپولیس و استقلال، مراسم اهدای جام در نظر گرفت و یکی را در ورزشگاه آزادی و دیگریی را به طور خصوصی در محل باشگاه پرسپولیس تحویل دادند و اگر اراده ای برای اهدای تندیس ها وجود داشت، قطعاً با یک مراسم مختصر و کوچک می شد این اتفاق رخ دهد اما امان از نگاه های رنگی به مسائل فوتبال در ایران …

 

البته در مضحک بودن تندیس های اهدایی در مراسم بهترین های فوتبال ایران همین بس که در سالی که علیرضا بیرانوند نه به لحاظ اخلاقی(درگیری با سرباز و هواداران تراکتور) و نه به لحاظ فنی بهترین دروازه بان لیگ برتر نبود، دو جایزه مرد سال فوتبال ایران و بهترین دروازه بان لیگ به او اهدا شد و حق پیام نیازمند که بهترین دروازه بان لیگ از نظر فنی بود خورده شد.

هر چه که هست اهالی فوتبال برای خروج پدرخوانده فوتبال از وزارت ورزش لحظه شماری می کنند تا بساط چنین رویه هایی برای همیشه از سر فوتبال ایران کم شود. رویه هایی که در 4 سال گذشته تنها به تنش بیشتر بین هواداران تیم ها به واسطه تبعیض های آشکار بین یک تیم خاص و سایر تیم ها اضافه کرده است.

به واقع چطور باید باور کنیم که دوستان در سازمان لیگ به درخواست یک تیم خاص در اوج پیک کرونا به هر نحو ممکن بازیهای لیگ برتر در فصل نوزدهم را برگزار کردند اما از برگزاری یک مراسم ساده با فاصله گذاری حضار و رعایت پروتکل های بهداشتی مدعوین را نتوانستند برگزار کنند؟

دیدگاه کاربران 21 دیدگاه
  • ناشناس 24 مارس 2021 / 8:44 ق.ظ

    بسوزید.بسوزیداستقلالیهای قهرمان آسیای دوران دایناسور.الان چون حرفی برا گفتن ندارین چه در زمین وچه بیرون زمین بهونه های بچه گانه میارین. وزیرمشکل داره زمین کجه.داوربنفعع میگیره دولت پرسپولیسیه. خجالت بکشیدبجای بهونه مردونه بازی کنید امتیازبگیرید.البته اینکارازشمابرنمیاد

  • امیر 24 مارس 2021 / 4:57 ق.ظ

    کاری به حماقت نویسنده ندارم که کلا یطرفه داره نگاه مکنه اما اونایی که اینجا دارن خودشون جر میدن برن تحقیق کنن

  • پرسپولیس 23 مارس 2021 / 10:25 ب.ظ

    اینو نگی چی بگی از سوزش.کیسه کش جماعت اونقد نفهمن که …اخه بهترین بازیکن وبهترین مربی …وغیره از تیم قهرمان انتخاب میشه خخخخخ ولی چیکار میشه کردکیسه کش النادی جماعت کلا نفهما کاریشم نمیشه کرد

    • ابی 25 مارس 2021 / 1:18 ب.ظ

      هرچی باشیم از شما لنگی های هوچیگر و عقده ای بهتریم نفهم خودتی و تمامی هواداران تیمه اجنبیت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید