کد خبر:36040
پ

استقلال در چه صورت در کنار کاپ قهرمانی، جام طلایی می گیرد؟

در دنیای فوتبال به تیمی که در یک فصل فوتبالی بدون شکست در مسابقات به عنوان قهرمانی برسد، جام طلایی اهدا می شود.   استقلال در چه صورت در کنار کاپ قهرمانی، جام طلایی می گیرد؟ در قاره آسیا فقط الهلال است که پیش از این توانسته بدون شکست در یک فصل فوتبالی به عنوان […]

در دنیای فوتبال به تیمی که در یک فصل فوتبالی بدون شکست در مسابقات به عنوان قهرمانی برسد، جام طلایی اهدا می شود.

 

استقلال در چه صورت در کنار کاپ قهرمانی، جام طلایی می گیرد؟

در قاره آسیا فقط الهلال است که پیش از این توانسته بدون شکست در یک فصل فوتبالی به عنوان قهرمانی در لیگ عربستان دست پیدا کند و تنها تیم آسیایی است که این عنوان را در اختیار دارد. اما فرهاد مجیدی و استقلال در آستانه ثبت یک رکورد جدید در فوتبال ایران و آسیا قرار دارند و اگر بتوانند رکورد شکست ناپذیری خود در لیگ برتر در 7 مسابقه پیش رو را حفظ کنند، نه تنها به عنوان قهرمانی با بیشترین امتیاز تاریخ لیگ برتر ایران می رسند بلکه در کنار الهلال می توانند یک جام طلایی ارزشمند در ویترین افتخارات خود اضافه کنند که کمتر تیمی در دنیای فوتبال قادر به کسب این جام است.

البته مسئولین فدراسیون فوتبال پیشتر نشان داده اند علاقه ای به اهدای جوایز فردی و تیمی که یک طرف آن استقلال قرار دارد، ندارند و شیخ دیاباته بدون دریافت کفش طلایش به عنوان آقای گل فوتبال ایران، استقلال را ترک کرد و اصلا بعید نیست در صورت ثبت این رکورد توسط استقلال، خبری از اهدای کاپ طلایی به این تیم نباشد. اما اگر این رکورد توسط تیم رقیب ثبت شده بود، مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ سینه خیز و در حالی که از هم سبقت می گیرند، به دنبال اهدای کاپ مذکور و گرفتن عکس یادگاری با مسئولین تیم خاص بودند!

 

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید