کد خبر:24867
پ

استقلال تاجیکستان | آشنایی با حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم

با اتفاقاتی که شب گذشته در نتایج لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد، در نهایت مقرر شد دو تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم به میزبانی دوشنبه به مصاف هم بروند. در ادامه به بررسی قدرت تیم استقلال تاجیکستان و بازیکنان خطرناک این تیم و عملکرد آنها در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ […]

با اتفاقاتی که شب گذشته در نتایج لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد، در نهایت مقرر شد دو تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم به میزبانی دوشنبه به مصاف هم بروند. در ادامه به بررسی قدرت تیم استقلال تاجیکستان و بازیکنان خطرناک این تیم و عملکرد آنها در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ داخلی می پردازیم. با بتاکاپ همراه باشید.

 

اسامی بازیکنان استقلال تاجیکستان

 

استقلال تاجیکستان | آشنایی با حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم

استقلال تاجیکستان | آشنایی با حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم

شاید تا قبل از شروع این رقابتها کمتر کسی تصورش را می کرد که فوتبال تاجیکستان تا این حد قدرتمند باشد که تیمی از این کشور در حضور تیمی همچون الهلال به عنوان تیم اول از گروه A صعود کند و جالبتر اینکه با 4 گل، تیم مغرور و مدعی الهلال را در هم بکوبد. اما حقیقت ماجرا این است که استقلال تاجیکستان یکی ا قطب های فوتبال در آسیای میانه محسوب می شود که با فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا توانست به جمع تیم های مدعی قاره آسیا بپیوندد و احتمالاً از این به بعد از آنها بیشتر از تیم های ازبکستانی خواهیم شنید.

 

سرمربی استقلال تاجیکستان

سرمربی استقلال تاجیسکتان ویتالی لوچنکو 49 ساله است که اصالتی اوکراینی و تاجیک دارد. او از سال 2020 هدایت قرمزهای دوشنبه را بر عهده گرفته و افتخارات و قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر این کشور را در کارنامه دارد.

 

خط حمله ترسناک استقلال تاجیکستان

استقلال تاشکند در فصل گذشته لیگ تاجیکستان با 45 امتیاز از 18 بازی به عنوان قهرمانی رقابتها دست یافت. این تیم در فصل قبل موفق شد در 18 بازی 61 گل به ثمر برساند و دریافت تنها 11 گل، قدرت این تیم در لیگ ناشناخته تاجیسکتان را نشان می دهد. فصل جدید لیگ تاجیکستان چندی است که آغا شده اما به واسطه حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا این تیم بدون بازی در جدول قرار گرفته و این در حالیست که تیمها 5 بای ا فصل جدید را پشت سر گذاشته اند.

استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا نی عملکرد فوق العاده و شگفت انگیی را ثبت کرد به طوری که با سه پیروزی و دو شکست به لطف خط حمله آتشین خود بالاتر از الهلال به عنوان تیم اول صعود کردند. اگرچه آنها در این رقابتها 8 گل در 5 بازی دریافت کردند اما این مورد را می توان به اولین حضور آنها در این تورنمنت ربط داد و با توجه به اعتماد به نفسی که اکنون بازیکنان این تیم به دست آورده اند، به نظر می رسد کار پرسپولیس در تاشکند سخت خواهد بود چرا که خط حمله این تیم واقعاً خطرناک است.

 

 

بهترین بازیکنان استقلال تاجیکستان

در ترکیب استقلال دوشنبه 13 بازیکن تیم ملی تاجیکستان دیده می شود و آنها توانسته اند به 8 عنوان قهرمانی در لیگ برتر تاجیکستان برسند و یکی از پرافتخارترین تیم های این کشور به حساب می آیند.

در ترکیب بازیکنان این تیم بایکنان دو رگه اوکراینی و روس بسیاری حضور دارند و به نوعی می توان گفت این تیم یک تیم اروپایی محسوب می شود اما شاخص ترین بازیکنان استقلال دوشنبه حسین دوغان ترکیه ای است که در خط حمله این تیم بای می کند و ریوتا نوما بازیکن اپنی که در خط میانی برای آنها توپ می زند.

 

در پایان می توان گفت پرسپولیس در واقع با یک تیم اروپایی از بلوک شرق بازی دارد و نه یک تیم آسیای میانه چرا که 80 درصد بازیکنان استقلال تاجیکستان را بازیکنان دو رگه روس و اوکراینی تشکیل می دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید