کد خبر:23605
پ

استقلالی ها علیه داور بازی پرسپولیس و نساجی سند رو کردند

در حالی که زاهدی فر در اتفاقی بی سابقه در یکی از بازیهای این فصل از باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرده بود، او یکی از موثرترین نفرات در از دست رفتن شانس استقلال وینفرد شفر برای قهرمانی در لیگ هجدهم بود. در آن سال در حالی که استقلال در کورس قهرمانی قرار داشت، زاهدی فر و […]

در حالی که زاهدی فر در اتفاقی بی سابقه در یکی از بازیهای این فصل از باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرده بود، او یکی از موثرترین نفرات در از دست رفتن شانس استقلال وینفرد شفر برای قهرمانی در لیگ هجدهم بود. در آن سال در حالی که استقلال در کورس قهرمانی قرار داشت، زاهدی فر و دوستانش با اعلام یک آفساید مضحک، از پذیرش گل سالم الهیار صیادمنش امتناع کردند و پس از آن حتی از یک عدرخواهی ساده از باشگاه استقلال و هوادارانش دریغ کردند اما در بازی جنجالی پرسپولیس و نساجی، صحنه ای به مراتب مشکوک تر از صحنه فوق را گل صحیح اعلام کردند. زاهدی فر در فصل گذشته نیز در نیم فصل اول با عدم اعلام هند پنالتی کیروش استنلی در محوطه جیمه سپاهان، مانع از کسب 3 امتیاز حساس در نیم فصل اول رقابتها برای استقلال شد. اشتباهات پیاپی او به سود پرسپولیس و به ضرر استقلال این شائبه را به وجود آورده که او با جانبداری در بازیها سوت می زند.

 

در واقع هواداران استقلال معتقدند چطور ممکن است یک داور یا کمک داور هندی پنالتی واضح کیروش استنلی و عدم آفساید بودن حرکت الهیار صیادمنش را تشخیص ندهد اما به سادگی در صحنه گل عیسی آل کثیر اعلام گل سالم کنند؟

استقلالی ها علیه داور بازی پرسپولیس و نساجی سند رو کردند

استقلالی ها علیه داور بازی پرسپولیس و نساجی سند رو کردند

استقلالی ها علیه داور بازی پرسپولیس و نساجی سند رو کردند

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 10 دیدگاه
  • تاج 11 آوریل 2021 / 12:02 ب.ظ

    متاسفانه فوتبال ایران سالهاست گرفتار مافیای سرخ رژیم و باندهای شرط بندی و …شده رژیمی که سیاستهای مملکت داری اش با جادو و جمیل اداره میش و حقوق بگیران انگلیس در ایران طی دوقرن هنووووووز هستند و رهبران سیاسی در دزدی اموال بیت المال مردم بدبخت ایران و فساد کامل غوطه پرند و وووو …. تیم خاص محبوب پرده نشین همان کسی که وزیر و رئیس پا جفت میکنند جلوش را با دادن جام‌های اهدایی و تبلیغات رسانه میلی و زدن تیم های رقیب به هر شکل ممکن از فراری دادن سرمربی ها و انتقال سرمربی به تیم خاص وسط فصل نه شروعش!!! با تهدید و ارعاب و دادن امتیازهای بدون بازی با همکاری نوکر حکومت ژنرال متاسفانه تف سربالا ست! یکی مثل علی دنبه که پیش از ۵۷ بازیهای با تیم حوضه قم داشت و پسر خمینی هم دفاع تیم حوضه بود و جمع کردن طرفدار جهت اوامر سیاسی در سراسر ایران وووو … افسوس که این مزرعه را آب گرفته دهقان مصیبت زده را خواب گرفته…..

    • طاها 11 آوریل 2021 / 2:55 ب.ظ

      جمع کن بابا از آب گل آلود ماهی نگیر
      انگلیسو نچسبون به ایران

  • دیاکو 11 آوریل 2021 / 10:29 ق.ظ

    این جناب حسام ملکی چرا نمیره زردنامه استقلال جوان ؟ تمام مطالب این آقا بر ضد پرسپولیس و هوادراش نوشته میشه . موضوعات نوشته شده ایشون واقعا مشمئز کننده و غیرقابل توجیه هست .

    • مهراب 11 آوریل 2021 / 11:59 ق.ظ

      فک کنم ندیدی که حسام ملکی دبیر سرویس استقلال این سایت هست . طبیعیه خب. در مورد مطالب هم مگه دروغ میگه ؟ هر چی به نفع شما باشه میشه خبرنگار خوب هر کی حقیقتو بگه میشه بد و مشمئز کننده ؟ مگه اینایی که تو این خبر گفته دروغه ؟ اگه دروغه بگو دروغ گفته . چطور سر بازیای استقلال کور میشن افساید و پنالتی نمیبینن ولی سر بازیای پرسپولیس چشم عقاب میشن ؟ جوابی داره بده . مشمئز کننده حرفای شما لنگیاس که بی منطق هستید و حرف حق رو قبول ندارید

    • تاج 11 آوریل 2021 / 12:03 ب.ظ

      حرف حق همیشه تلخه…. هم میهن بزرگوار از خواب بیدار شو!!!!

  • مسعود 10 آوریل 2021 / 9:20 ب.ظ

    من موندم این کیسه کشا چرا فقط با دکل پرسپولیس ور میر !!بابا پنج ساله دارید حرف مفت میزنید اگه تو این پنج سال حداقل سالی دو تا از عیبهای خودتون رو برطرف میکردید شاید اونم شاید الان یه جام گرفته بودین با این دکل بازی با گزارش دادن به ای اف سی و با تمرکز کردن روی موفقیتهای پرسپولیس به جایی نمیرسید بخدا به هیچ جا نمیرسید !!!از ما گفتن بود !!

    • طاها 11 آوریل 2021 / 9:42 ق.ظ

      این لنگیای کیسه پور آل مسعود فعلا پشت پرده باهاشونه

  • راشین 10 آوریل 2021 / 8:24 ب.ظ

    باشه. اصلا هر دوتاش افساید بود موکت خیس باری رفتو که یادتون نرفته. این به اون در.

    • راشین 10 آوریل 2021 / 9:20 ب.ظ

      این را هم یادم رفت بگم این داور همونیه که معلوم نیست چیرو پنالتی گرفت مهدیکیانی فرستادش اسمون.

  • م 10 آوریل 2021 / 8:12 ب.ظ

    خدارو شکر چقدر اینا دارن می‌سوزم از چند سال پیش اومده پیام گذاشته در حالی که من فقط تیتر متنش رو خوندم ،بسورید بسوزید ،
    خدا کنه این خبرنگار استقلالی هم دیده بشه ماکع نمی‌خوایم بسوزیم ،بخیل نیستیم،😂😂😛

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید