کد خبر:240
پ

استاندار خراسان رضوی به تاتارستان سفر کرد

مشهد- استاندار خراسان رضوی در راس هیاتی ۳۵ نفره متشکل از مدیران دولتی و بخش خصوصی استان برای سفری سه روزه عازم جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه شد. به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، این سفر به دعوت رسمی «رستم مینی خانوف» رئیس جمهوری تاتارستان جمهوری فدارسیون […]

مشهد- استاندار خراسان رضوی در راس هیاتی ۳۵ نفره متشکل از مدیران دولتی و بخش خصوصی استان برای سفری سه روزه عازم جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه شد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، این سفر به دعوت رسمی «رستم مینی خانوف» رئیس جمهوری تاتارستان جمهوری فدارسیون روسیه انجام شده است.
علی رضا رشیدیان در بدو ورود به تاتارستان مورد استقبال معاون نخست وزیر این کشور قرار گرفت و هدف از سفرش به تاتارستان را توسعه ی همکاری ها و اجرایی کردن تفاهم های صورت گرفته بین خراسان رضوی و این کشور اعلام کرد.
وی در جریان این سفر ضمن دیدار با رئیس و اعضای هیات علمی دانشگاه قازان از بخش های مختلف به ویژه ادبیات و زبان فارسی بازدید کرد و قول مساعد برای تامین کتاب و کتابخانه ی الکترونیکی این دانشگاه را داد.
استاندار خراسان رضوی همچنین از کارخانه ی هلیکوپتر سازی قازان که یکی از مجهزترین واحدها در فدراسیون روسیه است بازدید کرد و در جریان تولید این محصول قرار گرفت.
رشیدیان در ادامه ی برنامه های سفر خود از اینو پلیس که شهری IT همراه با اقامت است و دانشگاه بین الملل آن بازدید کرد.
گفتنی است؛ هیات اعزامی خراسان رضوی متشکل از مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی در حوزه های اقتصادی، صنعتی، فرهنگی، گردشگری، دانشگاهی، بهداشت و درمان، خدمات فنی و مهندسی، کشاورزی، نفت و گاز، تجارت و بازرگانی است.

منبع
خبرگزاری مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید