کد خبر:33485
پ

از گران ترین بازیکن ایرانی لیگ برتر چه خبر | چرا رضا اسدی در پرسپولیس محو شد؟

رضا اسدی بازیکن جنجالی فصل نقل و انتقالات که برای جذب او رقابت سنگینی بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شکل گرفته بود، هفته هاست که از روی نیمکت بازیهای پرسپولیس را دنبال می کند.   از گران ترین بازیکن ایرانی لیگ برتر چه خبر | چرا رضا اسدی در پرسپولیس محو شد؟ او که […]

رضا اسدی بازیکن جنجالی فصل نقل و انتقالات که برای جذب او رقابت سنگینی بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شکل گرفته بود، هفته هاست که از روی نیمکت بازیهای پرسپولیس را دنبال می کند.

 

از گران ترین بازیکن ایرانی لیگ برتر چه خبر | چرا رضا اسدی در پرسپولیس محو شد؟

از گران ترین بازیکن ایرانی لیگ برتر چه خبر | چرا رضا اسدی در پرسپولیس محو شد؟

او که لقب گرانترین بازیکن ایرانی لیگ برتر را یدک می کشد، پس از دو مصدومیت در تیم قبلی اش به فوتبال ایران بازگشت و از همان ابتدای حضورش در پرسپولیس مشخص بود که با کیلوهای اضافه ش نمی تواند جانشین مناسبی برای احمد نوراللهی چابک در میانه میدان باشد.

اسدی با بازی کند و سنگینش در هفته های ابتدایی در ترکیب اصلی پرسپولیس، موجبات مانور حریفان در ساختار دفاعی پرسپولیس را فراهم کرده بود به طوری که پرسپولیس در 5 هفته ای که او در ترکیب پرسپولیس حضور داشت نتوانست کلین شیتی را به ثبت برساند.

پس از بازگشت کمال کامیابی نیا از مصدومیت در نهایت کادر فنی پرسپولیس این تصمیم را گرفت تا با نیمکت نشین کردن اسدی، به وضعیت دفاعی خود سر و سامان بدهد و انصافاً هم این تغییرات جواب داد و پس از نیمکت نشین شدن اسدیف کلین شیت های پرسپولیس آغاز شد.

هر چه که هست به نظر می رسد کادر فنی پرسپولیس در جذب این بازیکن دچار اشتباه بزرگی شد و جذب این بازیکن گران قیمت که با قراردادی یکساله به این تیم پیوسته بار مالی سنگینی بر روی دوش مدیران پرسپولیس قرار داده است.

کلیدواژه : پرسپولیسرضا اسدی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید