کد خبر:2633
پ

از کجا بفهمیم چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را دیده است؟

اگر حساب کاربری اینستاگرام شما هم به صورت عمومی هست، چه کسی نمایه اینستاگرام من را مشاهده می کند؟ این سوال باید بارها و بارها از ذهن شما گذشته باشد. ضرر ندارد که بخواهیم ببینیم چه کسی از خلاقیت شما تحت تأثیر قرار گرفته و شما را در این شبکه اجتماعی محبوب رصد می کند. […]

اگر حساب کاربری اینستاگرام شما هم به صورت عمومی هست، چه کسی نمایه اینستاگرام من را مشاهده می کند؟ این سوال باید بارها و بارها از ذهن شما گذشته باشد. ضرر ندارد که بخواهیم ببینیم چه کسی از خلاقیت شما تحت تأثیر قرار گرفته و شما را در این شبکه اجتماعی محبوب رصد می کند.

با این حال، ساده لوحانه است که فکر کنیم تمام Instgrammers روند “Like-and-Follow” را دنبال می کنند. ممکن است بیشتر افراد ترجیح دهند فقط نمایه را بررسی کنند بدون اینکه واقعاً حساب را دنبال کنند. این امر به ویژه در مورد مارک های محبوب صادق است.

بنابراین، چگونه بازدید کنندگان از نمایه هایی که اهمیتی به دنبال کردن ندارند، ردیابی کنیم؟ آیا اینستاگرام این قابلیت را به شما می دهد، که چه کسی در طول روز نمایه شما را مشاهده کرده است؟

در ادامه ما به شما خواهیم گفت، از کجا بفهمیم چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را دیده است؟

 

از کجا بفهمیم چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را دیده است؟

چگونه بررسی کنیم چه کسی نمایه اینستاگرام شما را مشاهده کرده است؟

اگر جزو آن دسته از افراد کنجکاو هستید، که می خواهید بدانید دقیقا چه افرادی به صفحه شما در اینستاگرام سر می زنند باید بگوییم خود را برای جواب منفی شنیدن آماده کنید. متأسفانه، اینستاگرام به شما اطلاع نمی دهد که چه کسی از نمایه شما بازدید کرده است. اما برای ردیابی بازدید کنندگان نمایه شما، عملکردی در برنامه دارد.

در صورت داشتن یک حساب کاربری، می توانید تعداد بازدیدکنندگانی که در هفت روز گذشته داشته اید یا تعداد کاربرانی که پست های شما را در فیلد خود می دیدند، مشاهده کنید. اما هنگامی که به دنبال نام بازدید کنندگان هستید، جواب به این سوال آزار دهنده است.

اینستاگرام، مانند فیس بوک، در مورد این سؤال خاص، بخاطر مشکلات آشکار حریم خصوصی، کاملاً سخت گیر است. به عبارت ساده، آنها داده ها را دارند اما آنها را با دیگران به اشتراک نمی گذارند.

 

از کجا بفهمیم چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را دیده است؟

 

چگونه ببینیم چه کسی نمایه اینستاگرام شما را بازدید کرده است؟

اگر یک جستجوی سریع در Google Playstore یا فروشگاه iOS انجام دهید، گزینه های جالب بسیاری برای کمک به شما برای کشف افرادی که نمایه اینستاگرام خود را بررسی کرده اند وجود دارد. اما آیا این برنامه های شخص ثالث در کشف افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند کار می کنند؟ اگر بخواهیم به طور جدی و صریح پاسخ دهیم باید گفت: جواب منفی است!

مشکل اینجاست، اکثر این برنامه ها جعلی هستند و معمولاً نام های تصادفی اینستاگرام را انتخاب می کنند و همان را برای شما نمایش می دهند. بدتر از همه این است که برای داشتن برخی از این برنامه ها باید هزینه ای پرداخت کنید.

 

از کجا بفهمیم چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را دیده است؟

 

چرا این برنامه ها قادر به ردیابی بازدید کنندگان پروفایل نیستند؟

API اینستاگرام چنین اطلاعاتی را با برنامه های شخص ثالث به اشتراک نمی گذارد. در حالی که برخی از برنامه ها نشان می دهند که اخیراً چه کسی از این افراد غافل نشده اند (یا دنبال کرده اند)، فریب دادن نام بازدید کننده پروفایل شما بیش از حد درخواست می شود. مهمتر از همه، هنگامی که به این برنامه ها اجازه می دهید نمایه خود را بررسی کنند، تصوری ندارید که چگونه این برنامه ها داده های شما را اداره می کنند.

 

Stories Instagram چیست؟

اگر در ردیابی بازدید کنندگان خود جدی هستید و بررسی می کنید چه کسی نمایه اینستاگرام خود را مشاهده کرده است، ویژگی محبوب Stories Instagram بهترین راه برای انجام این کار است، زیرا داستان های ارسال شده توسط حساب های عمومی تقریبا برای همه قابل دسترسی است.

 

 

تمام کاری که شما باید انجام دهید، این است که یک استوری را باز کنید و سریع بکشید. بر روی نماد eyeball کلیک کنید و لیست افرادی که از استوری شما بازدید کرده اند، مرتب نمایش داده می شود. این شامل کاربرانی است که حساب Instagram شما را دنبال نمی کنند.

 

 

 

توجه: این شامل کاربرانی است که حساب Instagram شما را دنبال نمی کنند. اگر می خواهید داده های خود را خصوصی نگه دارید، می توانید حساب کاربری خود را  به یک حساب خصوصی تغییر دهید.

چک کردن دستی استوری های اینستاگرام به صورت روزانه می تواند آزار دهنده باشد. با این حال، این تنها راه برای اینکار است.

 

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • اشئهی 10 ژوئن 2020 / 10:18 ق.ظ

    پس زر الکی نزنین چجوری میشه …. اخه حرومزاده همه این کارهای پیش افتاده رو بلدن .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید