کد خبر:37163
پ

اردوی کانادای تیم ملی ایران لغو شد

بی اطلاعی فدراسیون فوتبال از اقدام عجیب کانادایی ها و لغو بازی با تیم ملی به پایان رسید و سرانجام محمد جماعت اعلام کرد که اردوی کانادا لغو احتمالاً اردوی قطر جایگزین خواهد شد. اردوی کانادای تیم ملی ایران لغو شد توئیتر رسمی فدراسیون فوتبال کانادا لحظاتی قبل از لغو بازی تدارکاتی تیم ملی این […]

بی اطلاعی فدراسیون فوتبال از اقدام عجیب کانادایی ها و لغو بازی با تیم ملی به پایان رسید و سرانجام محمد جماعت اعلام کرد که اردوی کانادا لغو احتمالاً اردوی قطر جایگزین خواهد شد.

اردوی کانادای تیم ملی ایران لغو شد

اردوی کانادای تیم ملی ایران لغو شد

توئیتر رسمی فدراسیون فوتبال کانادا لحظاتی قبل از لغو بازی تدارکاتی تیم ملی این کشور با ایران که قرار بود ۱۶ خرداد در ونکوور برگزار شود خبر داد.این در شرایطی است که کانادایی ها پس از از لغو این مسابقه تاکنون نامه رسمی به فدراسیون فوتبال و ارائه توضیحات ارسال نکرده اند.با این وجود مسئولان فدراسیون فوتبال پس از این اقدام عجیب مشغول پیگیری امور شده اند تا توضیحات فدراسیون کانادا را دریافت کنند.

البته پیشتر توضیحات در این زمینه ارائه شده بود و این اردو به دلیل مشکلات سیاسی دو کشور با هم لغو شده است. کانادا همچنان پیگیر حقوق کشته شدگان هواپیمای اوکراینی است و نمایندگان مجلس این کشور تحت هیچ شرایطی حاضر به پذیرش اعضای تیم ملی ایران در خاک کانادا نشدند تا فدراسیون فوتبال کانادا نتواند در این زمینه کاری از پیش ببرد و در نهایت با یک عذرخواهی و احتمالاً پرداخت غرامت کار اردوی ایران در کانادا به پایان خواهد رسید.

کلیدواژه : تیم ملی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید