کد خبر:11246
پ

ارتباط یلوه با اسپانسر پرسپولیس چیست که برکنار نمی شود؟

رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در طول چند سالی که این باشگاه مدام مدیرعامل عوض کرده، همچنان در سمتش باقی مانده و جزو معدود افرادی است که هیچ مدیرعاملی نتوانسته او را عوض کند. او که با حسین هدایتی در پرسپولیس چهره شد در چند ماه اخیر به کرات برای پاسخگویی به برخی سوالات […]

رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در طول چند سالی که این باشگاه مدام مدیرعامل عوض کرده، همچنان در سمتش باقی مانده و جزو معدود افرادی است که هیچ مدیرعاملی نتوانسته او را عوض کند. او که با حسین هدایتی در پرسپولیس چهره شد در چند ماه اخیر به کرات برای پاسخگویی به برخی سوالات و ابهامات به نهادهای نظارتی احضار شده است و حضور او در پرسپولیس حواشی زیادی به وجود آورده به طوری که وقتی صحبت از مدیرعاملی او در پرسپولیس شد، هواداران پرسپولیس به شدت علیه او موضع گرفتند و از عدم مقبولیت آقای 4 حرفی (اشاره هواداران پرسپولیس به تعداد حروف نام فامیلی یلوه) گفتند.

 

ارتباط یلوه با اسپانسر پرسپولیس چیست که برکنار نمی شود؟

ارتباط یلوه با اسپانسر پرسپولیس چیست که برکنار نمی شود؟

به نظر می رسد ارتباط خاصی بین کارگزار پرسپولیس و یلوه وجود دارد چرا که با وجود عدم مقبولیت او نزد هواداران پرسپولیس و همچنین حواشی چند ماه اخیرش، اما وزارت ورزش هرگز قلم قرمز بر روی نام او نکشیده است و در کمال تعجب عنصر حاشیه را از پرسپولیس دور نمی کند. از گوشه و کنار شنیده می شود یلوه گزینه نهایی وزارت ورزش برای مدیرعاملی در پرسپولیس بود اما به واسطه مخالفت هواداران، فعلاً این گزینه از روی میز کنار گذاشته شده است تا بار دیگر شاهد تجمعات مقابل مجلس و درب باشگاه پرسپولیس نباشند.

 

هر چه که هست به نظر می رسد یلوه نقش موثری در همکاری کارگزار با پرسپولیس دارد و یکی از شروط همکاری کارگزار با پرسپولیس، حضور او در این باشگاه است و احتمالاً تا زمانی که  این کارگزار با پرسپولیس همکاری می کند، هواداران پرسپولیس می بایست یلوه را تحمل کنند.

 

ایلنا در توصیف نقش یلوه در پرسپولیس نوشت:

 

رضا یلوه شاید برای هواداران اسمی نا آشنا باشد اما آنهایی که هدایتی و اطرافیانش را می‌شناسند به خوبی می‌دانند یلوه کیست و چطور به این سمت رسیده است؛ درحالی که عابربانک سابق پرسپولیس در زندان به جرم تخلفات اقتصادی و تضییع بیت المال در حبس است اطرافیان او با حکم تعجب برانگیز انصاریفرد به سمت معاونت اقتصادی باشگاه منصوب شده است.

البته یلوه در دوران مدیرعامل قبلی باشگاه پرسپولیس تلاش کرد به واسطه حضور خبیری که هر دو با هدایتی کار می‌کردند به باشگاه پرسپولیس راه پیدا کند اما این اتفاق به دلایلی رخ نداد تا به امروز که با حکم انصاری‌فرد، دوست و پیشکار سابق هدایتی مجدداً به پرسپولیس بازگشت.

درباره کارنامه فعالیت‌های درآمدزایی و اقتصادی یلوه هیچ اطلاعاتی در دست نیست و سایت باشگاه پرسپولیس هم اشاره‌ای به آن نکرده است ولی یکی از کسانی که یلوه را به خوبی می‌شناسد رضا چلنگر مترجم سابق برانکوست؛ در دوره پسا برانکو و درهنگامی که باشگاه پرسپولیس به دنبال سرمربی جایگزین بود رضا یلوه چندین بار با چلنگر تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد کارنامه و شرایط گزینه‌های مربیانی چون مامیچ و آنته جاچیچ را به او بدهد تا وزیر را درجریان بگذارد و در این تماس‌ها خودش را دوستِ پسر وزیر و عضوی ذی‌نفوذ در دفتر سلطانی‌فر معرفی می‌کند.

همه این شنیده‌های موثق حاکی از این است که رضا یلوه نقشی فراتر از یک معاون اقتصادی در باشگاه پرسپولیس دارد که البته ردپای خبیری هم در این ماجرا دیده می‌شود اما یک عضو هیات مدیره درباره این حکم گفت: اجازه بدهید در جلسه هیات مدیره از انصاری‌فرد دلیل این انتصاب را بپرسیم چرا که طبق مصوبه هیات مدیره عزل و نصب‌ها با نظر اعضا صورت می‌گیرد و تا جایی که من درجریان هستم چنین تصمیمی برای انتصاب این آقا در باشگاه نداشتیم!

منبع

کلیدواژه : پرسپولیسرضا یلوه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید