کد خبر:29812
پ

ادعای مضحک ابراهیم شکوری در مورد رقیب پرسپولیس

ابراهیم شکوری سخنگو و قائم مقام باشگاه پرسپولیس شب گذشته در برنامه فوتبال برتر ادعای مضحکی را مطرح کرد که به واسطه عادت های اینتیم در  5 سال گذشته قابل تامل به نظر می رسد.   نقل و انتقالات پرسپولیس   ادعای مضحک ابراهیم شکوری در مورد رقیب پرسپولیس باشگاه پرسپولیس که همواره در مظان […]

ابراهیم شکوری سخنگو و قائم مقام باشگاه پرسپولیس شب گذشته در برنامه فوتبال برتر ادعای مضحکی را مطرح کرد که به واسطه عادت های اینتیم در  5 سال گذشته قابل تامل به نظر می رسد.

 

نقل و انتقالات پرسپولیس

 

ادعای مضحک ابراهیم شکوری در مورد رقیب پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس که همواره در مظان اتهام قرار داشته که در 5 سال گذشته و حکومت مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش مورد حمایت این وزارتخانه قرار داشته و رقبای این تیم به به طرق مختلف تضعیف شده بودند شب گذشته ادعای عجیبی را مطرح کردند که ریشه در عادت این تیم به تضعیف رقبا در چند سال گذشته دارد.

 

ابراهیم شکوری که با نا امیدی از عدم توانایی مالی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت 500 هزار دلار برای ادامه فعالیت شهریار مغانلو در پرسپولیس پرده برداشت در ادعایی عجیب مدعی شد رقیب این تیم (سپاهان) حاضر شده این مبلغ را بپردازد و مغانلو را از سانتاکلارا به خدمت بگیرد. در حالی که این اتفاق در دنیای فوتبال امری عادی به نظر می رسد اما شکوری(86129) مدعی شد نهادهای نظارتی باید به این موضوع ورود کنند! اینکه چرا نهادهای نظارتی باید به موضوع ورود کنند بماند اما نکته ای که باید به آن ورود کرد این است که چطور ممکن است احمد نوراللهی به اعتراف خودش پیشنهاد مالی 60 میلیاردی داشته باشد سپس به ادعای معاون سابق باشگاه پرسپولیس با 2 میلیارد تومان در پرسپولیس توپ بزند!

آنچه نهادهای نظارتی باید به آن ورود کنند قرارداد بازیکنان پرسپولیس است که علی رغم انتشار قرارداد بازیکنان استقلال، اما هرگز قرارداد چند بازیکن پرسپولیس منتشر نشد تا مشخص شود ادعای قراردادهای 2 میلیاردی بازیکنان پرسپولیس ادعایی کذب بوده است.

 

پی نوشت: از نظر شکوری اگر پرسپولیس توان پرداخت 500 هزار دلار را داشت احتمالا به هنر مدیریت این تیم در تامین منابع مالی باز میگردد اما اگر تیم دیگری غیر از پرسپولیس قصد انجام این هزینه و بستن تیمی پرقدرت را داشته باشد به انحراف مالی متهم می شود که لزوم ورود نهادهای نظارتی به آن احساس می شود!

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • کوروش 3 آگوست 2021 / 1:00 ب.ظ

    واقعا این جماعت لنگی تو این 7 8 سال آنقدر فساد و جعل و کمکهای انواع نهادها بهشون شده بد عادت کردن و پرو شدن (نهادهای نظارتی !!!) کسی نیست به اینا بگه یه نهاد نظارتی میخواد 7 8 سال بررسی کنه که شما ها تو وزارت خونه ها و فدراسیون و سازمان لیگ با همکاری رادیو وتلویزیون ، چه غلطی می کردین ، احسن آقای ملکی

  • زیزو 3 آگوست 2021 / 10:03 ق.ظ

    ۸۶۱۲۹

  • معصومه صادقزاده 3 آگوست 2021 / 10:03 ق.ظ

    ۸۶۱۲۹

  • احمدرضانظری 3 آگوست 2021 / 10:02 ق.ظ

    86129

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید