کد خبر:23216
پ

ادعای عجیب مهدی عبدی در مورد گل نکردن دروازه خالی

مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس که در هفته های اخیر در چند نوبت دروازه بدون دروازه بان را باز نکرده، در خصوص آخرین فرصت سوزی خود ادعای عجیبی مطرح کرد.   ادعای عجیب مهدی عبدی در مورد گل نکردن دروازه خالی 🔺باور کنید اصلا نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی چمن ورزشگاه امام رضا خیلی بلند بود […]

مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس که در هفته های اخیر در چند نوبت دروازه بدون دروازه بان را باز نکرده، در خصوص آخرین فرصت سوزی خود ادعای عجیبی مطرح کرد.

 

ادعای عجیب مهدی عبدی در مورد گل نکردن دروازه خالی

ادعای عجیب مهدی عبدی در مورد گل نکردن دروازه خالی

🔺باور کنید اصلا نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی چمن ورزشگاه امام رضا خیلی بلند بود و پای آدم را می‌کشید. در آن صحنه از بازی با پدیده هم من می‌خواستم ضربه‌ام را به گوشه دروازه بزنم ولی پای من کشیده شد و توپ را آن‌طور زدم.

🔺حق با آقا یحیی است. ما تیمی هستیم که روی زمین و فوتبال مالکانه بازی می‌کنیم. شاید می‌خواستند با این ترفند جلوی فوتبال مالکانه و روی زمین ما را بگیرند که در مجموع جالب نبود.

🔺آقا یحیی یک مربی بزرگ است که بی‌دلیل حرفی نمی‌زند. واقعاً پای من در آن صحنه کشیده شد. مطمئن باشید اگر زمین چمن طبیعی و نرمال کوتاه شده بود، می‌توانستیم با اختلاف برنده شویم. به هر حال این بازی تمام شد و امیدوارم در دیدارهای بعدی برنده شویم.

🔺من خودم فکر می‌کنم مشکل روحی نداشته باشم و ان‌شالله با یک گل همه چیز درست خواهد شد. همه تلاشم را انجام می‌دهم که پرسپولیس موفق شود و موفقیت تیم از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید