کد خبر:34420
پ

ادعای عجیب مربی پرسپولیس : مثل یک گلادیاتور کار کن مثل پادشاه زندگی کن!

حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی که به نوعی این روزها زبان سرمربی پرسپولیس نیز در رسانه ها محسوب می شود، در ادامه رشته صحبتهای عجیب خود موارد جدیدی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.   مطهری گفت : شعار پرسپولیس این است: مثل یک «گلادیاتور» کار کن؛ مثل یک «پادشاه» زندگی کن!/ […]

حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی که به نوعی این روزها زبان سرمربی پرسپولیس نیز در رسانه ها محسوب می شود، در ادامه رشته صحبتهای عجیب خود موارد جدیدی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

 

مطهری گفت :

شعار پرسپولیس این است: مثل یک «گلادیاتور» کار کن؛ مثل یک «پادشاه» زندگی کن!/ تکلیف جدول را زودتر مشخص کنند/ نه لیست داده ایم نه با بازیکنی مذاکره کرده‌ایم.

از الان نمی‌توان تیمی‌را قهرمان یا تیمی‌را دور از کسب این عنوان قلمداد کرد چون پشت این حرف‌ها هیچ منطق و اساسی نیست. ما فریب این صحبت‌ها را در فصول گذشته نخوردیم و این فصل هم نخواهیم خورد.

آقای دادرس ادبیات بهتری می‌توانست در خصوص پرسپولیس به کار ببرد. واژه‌هایی مثل شنگول و … زیبنده جایگاه حقوقی او نبود. به هرحال امیدواریم کمیته استیناف هرچه زودتر تکلیف پرونده گل گهر سیرجان را مشخص کند.

هنوز هیچ مذاکره ای با هیچ بازیکنی نداشتیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و طبیعی است گمانه زنی‌های زیادی انجام شود. این موضوع مربوط به امروز و دیروز هم نیست اما قاطعانه به شما می‌گویم که هنوز نه لیستی تهیه کردیم و نه با بازیکنی صحبتی

یک ضرب المثلی بزنم که شاید حکایت قهرمانی‌های سال‌های اخیر پرسپولیس باشد؛ مثل یک گلادیاتور کار کن و مثل یک پادشاه زندگی کن! شعار ما در پرسپولیس کارکردن است، کار کردن و کار کردن و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم

 

در اینکه مطهری به گفتن جملات قصار علاقه دارد، جای تردیدی نیست چرا که او پیشتر نیز با تمسخر رقبا مدعی شده بود آنقدر قوی کار کنید که بلندتر از بهانه ها و توجیهاتتان شوید اما به واسطه چند هفته دور ماندن پرسپولیس از صدر جدول در فصل جاری، هفته ای نبوده که او و سایر اعضای کادر فنی پرسپولیس و کادر اجرایی این باشگاه بهانه تراشی نکرده باشند و از داور، کمیته انضباطی و کمیته استیناف و … ایراد نگرفته باشند!

مطهری در حالی جمله مثل یک گلادیاتور کار کن را به زبان آورده که اصولاً گلادیاتورها کار نمی کردند و می جنگیدند! شاید منظور او عبارت مثل یک گلادیاتور بجنگ بوده که به اشتباه اینگونه مطرح کرده است!

او در پایان مدعی شده شعار آنها در پرسپولیس کار کردن و کار کردن و کار کردن است و به چیز دیگری فکر نمی کنند اما افکار عمومی هنوز از یاد نبرده اند که او و سایر اعضای کادر فنی و اجرایی پرسپولیس چطور در موضوعی که هیچ ارتباطی به آنها نداشت (بازیکن غیرمجاز گل گهر) دخالت کردند و همچنان در این شبه بیانیه کوتاهش نیز بار دیگر به طور غیرمستقیم به آن اشاره کرد تا مشخص شود، به جز کار کردن، به موارد دیگر نیز مشغول هستند.

او در حالی از مسئولین خواسته زودتر تکلیف جدول را مشخص کنند که اتفاقاً خواسته سایر تیمها نیز تعیین تکلیف هر چه سریعتر کسر امتیاز پرسپولیس به واسطه بدهی سنگین به پدیده هستند تا تیمهای دیگر نیز موقعیت خود در جدول را بهتر ارزیابی کنند!

گفتنیست باشگاه پرسپولیس چندی پیش مدعی شده بود علت تاخیر در حکم استیناف را نمی داند اما در شرایط فعلی باید گفت، افکار عمومی علت تاخیر در اجرای حکم قانونی کسر امتیاز از پرسپولیس مشخص نیست! نکته جالب اینکه سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس نیز در مصاحبه ای مدعی شده بود، هیچ کمکی تاکنون به پرسپولیس نشده است اگر همه کمک های مادی و معنوی سالهای قبل را هم کنار بگذاریم، مساعدت با این تیم در عدم کسر امتیاز تا اینجای فصل را می توان بزرگترین همکاری فدراسیون فوتبال با این تیم دانست چرا که این حکم به تائید استیناف نیز رسیده و تعلل کمیته انضباطی در اجرای حکم، جای شک و شبهه دارد.

کلیدواژه : حمید مطهری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید