کد خبر:34639
پ

ادعای عجیب بیژن ذوالفقار نسب: 100 در صد به آسیا بر میگردیم!

در حالی که به نظر می رسد پروژه حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا قطعی و نهایی شده اما عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس یعنی بیژن ذوالفقارنسب مدعی شد، شرایط بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا 99 درصد انجام شده و پرسپولیس و استقلال به لیگ قهرمانان آسیا باز می گردند.   […]

در حالی که به نظر می رسد پروژه حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا قطعی و نهایی شده اما عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس یعنی بیژن ذوالفقارنسب مدعی شد، شرایط بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا 99 درصد انجام شده و پرسپولیس و استقلال به لیگ قهرمانان آسیا باز می گردند.

 

ادعای عجیب بیژن ذوالفقار نسب: 100 در صد به آسیا بر میگردیم!

ذوالفقارنسب که با حضور در یک برنامه تلویزیونی پاسخگوی سوالات مجری بود مدعی شد با تعهدات جدیدی که به AFC داده ایم، زمینه بازگشت تیمهای حذف شده فراهم شده و به احتمال بالای 99 درصد این دو تیم به آسیا باز می گردند! این ادعا در حالی مطرح شده که سیدبندی جدید وسط AFC انجام شد و تیمهای فولاد و سپاهان در گروه های جدیدی که به واسطه قرعه کشی جدید تشکیل شدند، حریفان خود را شناختند و عملاً بازگشت استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا 2022 منتفی به نظر می رسد.

اینکه ذوالفقارنسب بر چه اساسی چنین ادعای بزرگی را مطرح کرده مشخص نیست اما آنچه مشخص است، پرونده دو تیم جدای از حذف شدن از رقابتها به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع شده و دکتر ذوالفقارنسب و دوستانش به جای اینکه دلخوشی واهی به هواداران دو تیم بدهند، بهتر است دست به دعا بردارند که AFC تنبیهات خفیفی را برای آنها در نظر بگیرد چه برسد به بازگشت پیروزمندانه آنها به مسابقات!

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید