کد خبر:34727
پ

ادعای صادق درودگر در مورد طلب اوساگونا از پرسپولیس دروغ از آب در آمد؟

صادق درودگر که در ماهیت رنگی او با توجه به صحبتها و سوابق گذشته اش دیگر شک و شبهه ای وجود ندارد، این روزها در فدراسیون فوتبال سمت دارد و ظاهراً از این سمت خود در جهت حل مشکلات تیم محبوب خود و مشکل تراشی برای تیم رقیب استفاده می کند.   ادعای صادق درودگر […]

صادق درودگر که در ماهیت رنگی او با توجه به صحبتها و سوابق گذشته اش دیگر شک و شبهه ای وجود ندارد، این روزها در فدراسیون فوتبال سمت دارد و ظاهراً از این سمت خود در جهت حل مشکلات تیم محبوب خود و مشکل تراشی برای تیم رقیب استفاده می کند.

 

ادعای صادق درودگر در مورد طلب اوساگونا از پرسپولیس دروغ از آب در آمد؟

او که در ابتدای فصل در یک شوی نمایشی در خصوص اسپانسر باشگاه استقلال مشکل تراشی می کرد به یکباره به فردی مهربان و معتمد برای تیم پرسپولیس تبدیل شد و در مصاحبه ای مدعی شد علت باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و ثبت قرارداد دو بازیکن تاجیک این تیم، پرداختی اسپانسر پرسپولیس به سازمان لیگ و مطالبات باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ بوده که قرار بر این شده تا مطالبات اوساگونا از مطالبات پرسپولیس در سازمان لیگ پرداخت شود!

 

او با این مصاحبه قصد رفع و رجوع علت باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و ثبت قرارداد بازیکنان تاجیک این تیم را داشت در حالی که سند و مدرکی دال بر واریزی اسپانسر پرسپولیس برای سازمان لیگ ارائه نشد (یا حداقل رسانه ای نشد) تا سرانجام دم خروس در بازی پرسپولیس مقابل فولاد بیرون بزند و خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس رسانه ای شود!

 

خبری که پس از اعلام رسمی جعل سند توسط باشگاه پرسپولیس در ارائه مدارک به AFC بار دیگر ارکان مختلف فدارسیون فوتبال را در این موضوع زیر سوال برد که چطور ابتدا مدعی بودند طلب اوساگونا را از محل مطالبات پرسپولیس نزد سازمان لیگ پرداخت می کنند و پنجره پرسپولیس را باز کردند تا قرارداد تاجیک ها ثبت شود اما امروز مشخص شده، چنین اتفاقی رخ نداده و هیچ پولی برای اوساگونا واریز نشده تا پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شود.

 

به نظر می رسد تا AFC با یک جریمه سنگین به استقبال چنین فریبکاری هایی در فوتبال ایران نرود، آقایان دست بردار لاپوشانی حقیقت و سندسازی نیستند. حال باید منتظر ماند و دید استاد درودگر چظور این موضوع را در برنامه آتی فوتبال برتر رفع و رجوع می کند!

بر طبق سند منتشر شده از سوی خبرگزاری ایسنا مبنی بر اعلام بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس از تاریخ 21 ژانویه، علی القاعده این تیم نباید از بازیکنان تاجیک خود مقابل فولاد استفاده می کرد چرا که این بازیکنان با فرض پرداخت طلب اوساگونا توسط سازمان لیگ توانسته بودند قرارداد خود را به ثبت برسانند و اکنون که مشخص شده، آقایان تخلف کرده اند و خبری از پرداخت نبوده، در نتیجه ثبت قرارداد این بازیکنان نیز غیرقانونی به نظر می رسد.

تا زمانی که جرثومه های فساد در بدنه فدراسیون فوتبال ایران رخنه کرده اند، فوتبال ایران در مسیر پیشرفت قدم بر نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید