کد خبر:11698
پ

ادعای جنجالی سهیل مهدی مبنی بر تعطیلی لیگ برتر

سهیل مهدی که مشخص نیست چگونه و از کجا به یکباره سر از فوتبال در آورد و سکاندار لیگ برتر شد، در دو فصل اخیر حواشی و جنجال های زیادی را به واسطه اقدامات و بعضاً مصاحبه های متناقضش به وجود آورده است؛ او در حالی این روزها از احتمال لغو کلی لیگ بیستم حرف […]

سهیل مهدی که مشخص نیست چگونه و از کجا به یکباره سر از فوتبال در آورد و سکاندار لیگ برتر شد، در دو فصل اخیر حواشی و جنجال های زیادی را به واسطه اقدامات و بعضاً مصاحبه های متناقضش به وجود آورده است؛ او در حالی این روزها از احتمال لغو کلی لیگ بیستم حرف می زند که به نظر می رسد بسیاری از صحبتها و ادعاهای خود در انتهای فصل قبل را فراموش کرده است.

 

برنامه کامل بازیهای لیگ برتر

 

ادعای جنجالی سهیل مهدی مبنی بر تعطیلی لیگ برتر

سهیل مهدی
مصاحبه جدید سهیل مهدی

 

سهیل مهدی :

لیگ برتر محدودیت 30 هفته‌ای دارد و اگر با تعویق زیادی مواجه شود احتمال لغو بیستمین دوره این رقابت‌ها وجود دارد. اگر مجریان سلامت معتقدند که برگزاری لیگ به همه‌گیری کرونا کمک می کند، ناچار خواهیم بود که مسابقات را لغو کنیم.

 

این اظهارات استاد مهدی در حالی رسانه ای شده که او در انتهای فصل قبل که صحبت از برگزاری یا عدم برگزاری بازیها بود، با مطرح کردن مواردی همچون الگوبرداری از کشورهای اروپایی و هزینه کردن تیمها و عدم امکان ناتمام ماندن لیگ در اوج موج دوم کرونا به هر نحو ممکن، بازیها را به خواست یک تیم برگزار کردند و بدون توجه به درخواست 15 تیم دیگر و حتی توصیه های ستاد مبارزه با شیوع کرونا با لابی در سطح وزرا، لیگ نوزدهم را به پایان بردند.

 

اما امروز شاهد این مسئله هستیم که سهیل مهدی و رفقایش در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به یکباره همه چیز را فراموش کردند و جان انسان ها برایشان مهم شد! آنها در حالی از تبعیت از دستورات حرف می زنند که پیشتر به آن بی توجه بودند و با اصرار و لابی توانستند مجوز برگزاری لیگ را بگیرند. او در حالی از تعطیلی لیگ حرف می زند که گویا نمی داند تیم ها با دلار 30 هزار تومانی چه هزینه های سنگینی را برای عقد قرارداد با بازیکنان جدیدشان متحمل شده اند و در نهایت نیز او خیلی زود الگوبرداری از همتایان اروپایی خود را فراموش کرد تا مشخص شود، تصمیمات در سازمان لیگ بر اساس منطق اتخاذ نمی شوند و اگر پای منافع یک تیم در میان باشد، همه تصمیمات به آن سمت تغییر می کنند.

 

گفتنیست در ادامه تصمیمات یک جانبه و متناقض سازمان لیگ، دوستان بازی سوپرجام را به نیم فصل موکول کردند و این در حالیست که دو سال پیش معتقد بودند چنین اتفاقی در هیچ جای دنیا رخ نمی دهد!

 

در پایان ذکر این نکته ضرورریست که اگر دوستان در سازمان لیگ و فدراسیون به دنبال ماجراجویی جدیدی هستند، بهتر است قبل از شروع لیگ تکلیف همه تیمها را روشن کنند چرا که با شروع لیگ، بر طبق اظهارات گذشته شان، دیگر امکان تعطیلی لیگ وجود نخواهد داشت و شاید هم دوستان منتظر این موضوع هستند تا وضعیت تیم محبوب خود در ادامه لیگ را رصد کرده و آنگاه در مورد تعطیل کردن یا نکردن لیگ تصمیم گیری نمایند.

 

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • پرسپولیس 2 نوامبر 2020 / 11:37 ب.ظ

    پرسپولیس

  • سارا 2 نوامبر 2020 / 5:07 ب.ظ

    دولت لنگ وزارت لنگ فدراسیون لنگ مرده شور ببردتون دولت روباه بنفش که گند زدین به مملکت خدا رسواتون کنه که یه جای پاک و سالم نذاشتین

  • بنده 2 نوامبر 2020 / 4:33 ب.ظ

    به نام خدا. سلام حالا از نظر نویسنده تیم محبوب شان کی هست؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید