کد خبر:34232
پ

ادامه مصونیت پرسپولیس از کسر امتیاز | چرا کمیته انضباطی حکم را اجرا نمی کند؟

کمیته انضباطی فوتبال ایران در حالی حکم اولیه مبنی بر کسر امتیاز از پرسپولیس ار اجرا نکرده که این حکم به تائید استیناف نیز رسیده و مهلت 10 روزه استیناف برای پرداخت بدهی پدیده به اتمام رسیده و هنوز نه تنها خبری از کسر امتیاز و جریمه نقدی پرسپولیس نیست بلکه در کمال حیرت، پنجره […]

کمیته انضباطی فوتبال ایران در حالی حکم اولیه مبنی بر کسر امتیاز از پرسپولیس ار اجرا نکرده که این حکم به تائید استیناف نیز رسیده و مهلت 10 روزه استیناف برای پرداخت بدهی پدیده به اتمام رسیده و هنوز نه تنها خبری از کسر امتیاز و جریمه نقدی پرسپولیس نیست بلکه در کمال حیرت، پنجره پرسپولیس باز شد و قرارداد دو بازیکن تاجیک این تیم ثبت و کارت بازی ایشان صادر شد تا مشخص شود، یک تیم خاص از کسر امتیاز مصونیت دارد! این عدم اجرای حکم در حالی اتفاق افتاده که مسئولین تیم پرسپولیس در چند هفته گذشته به عنوان مدعی العموم و وکیل سایر تیم ها نسبت به احکام کمیته انضباطی در خصوص بازیکن غیرقانونی گل گهر موضع گرفته بودند و خود را ذی نفع می دانستند، حال که کمیته انضباطی از اجرای حکم قطعی کسر امتیاز از این تیم استنکاف می کند، آیا سایر تیمها حق اعتراض ندارند و یا مثل موضوع مهدی طارمیف مهر سکوت بر دهان آنها زده شده است؟ در ادامه توجه شما را به مصاحبه چند روز پیش سیدصالحی در خصوص ماجرای طلب باشگاه پدیده از پرسپولیس و عدم اجرای حکم کسر امتیاز جلب می نمائیم.

 

سید صالحی در تاریخ 30 آذر به ورزش 3 گفت:

 علی‌رغم اینکه حکم کمیته محترم تعیین وضعیت و متعاقبا کمیته‌ی محترم استیناف در خصوص طلب شهر خودرو از باشگاه پرسپولیس به صورت شفاف و واضح صادر شده اما تا کنون هیچ اقدامی برای پرداخت این پول از سوی مدیران پرسپولیس نشده است.

سید صالحی در ادامه افزود: اگر این روند از سوی باشگاه پرسپولیس ادامه دار باشد علی‌رغم احترام به هواداران این تیم برای اعاده حق هواداران خراسانی شهر خودرو مجبور می‌شویم از هیچ اقدامی دریغ نکنیم. باشگاه شهرخودرو دراین دوسال و نیم نشان داد که برای وصول این طلب به دنبال تعامل است. طبق رای کمیته محترم استیناف باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این طلب ۱۰ روز زمان داده اما دوستان هیچ اقدامی صورت ندادند. در رای کمیته استیناف صراحتا آمده است که طبق آئین نامه انضباطی پس از گذشت ۱۰ روز از ابلاغ حکم و استمرار عدم پرداخت، کسر امتیاز و جریمه‌ی نقدی مجددا صورت می‌گیرد و تنها در صورت پرداخت این بدهی پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز می‌گردد.

سرپرست شهرخودرو در خصوص بازشدن پنجره پرسپولیس گفت: امروز اعلام شد باپرداخت بدهی کالدرون پنجره این تیم باز شده است اما باید عرض کنم طلب باشگاه شهر خودرو از این تیم باقی مانده و طبق حکم کمیته استیناف تا تایید پرداخت این طلب به باشگاه شهرخودرو پنجره باز نخواهد شد.

سید صالحی در مورد بحث کسر امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی بیان کرد: باشگاه پرسپولیس از حضور اقای گل محمدی درآمدزایی های فراوانی کسب کرده است و این دور از اخلاق است که بعد از این همه مدت هنوز به تعهدات مالی ای که با ما داشتن بی اعتنا هستند. از کمیته‌ی استیناف که همیشه در احقاق حق ثابت قدم بوده فقط همین انتظار می‌رود که بلافاصله برای کسر امتیاز از پرسپولیس اقدام و مجدد برای آن باشگاه جریمه‌ی نقدی به نفع باشگاه لحاظ شود.

 

کلیدواژه : پدیده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید