کد خبر:37991
پ

ادامه مدیریت طنز در باشگاه استقلال | حضور 6 هافبک دفاعی در فصل جدید

در حالی که گفته می شد، نقل و انتقالات استقلال قرار است با نظر سرمربی جدید این تیم پیگیری شود و علت تاخیر و تعلل در این موضوع، انتخاب سرمربی جدید عنوان شده بود اما قبل از انتخاب ساپینتو نیز نفراتی به جمع آبی پوشان اضافه شدند که مشخص نیست بر اساس لیست خرید چه […]

در حالی که گفته می شد، نقل و انتقالات استقلال قرار است با نظر سرمربی جدید این تیم پیگیری شود و علت تاخیر و تعلل در این موضوع، انتخاب سرمربی جدید عنوان شده بود اما قبل از انتخاب ساپینتو نیز نفراتی به جمع آبی پوشان اضافه شدند که مشخص نیست بر اساس لیست خرید چه فردی این نفرات جذب شدند. امروز در حالی به لیست بازیکنان استقلال نگاه می کنیم که عدم توازن در آن به وضوح دیده می شود به طوری که 6 بازیکن در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد.

ادامه مدیریت طنز در باشگاه استقلال | حضور 6 هافبک دفاعی در فصل جدید

در حال حاضر، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، امید حامدی فر، سعید مهری مدعی بازی در پست هافبک دفاعی هستند و این در حالیست که استقلالی ها که فصل گذشته از نبود یک بازی ساز حرفه ای در تیمشان رنج می بردند، در فصل جدید فعلاً تنها بر روی حضور امانوف و احتمالاً رضا آذری و زواری به عنوان بازیساز تمرکز کرده اند و بازیکن سرعتی هم در بین مهاجمین پرتعداد این تیم دیده نمی شود و همه مهاجمین فعلی استقلال که از فیزیک خوبی هم برخوردارند، قدرتی محسوب می شوند.

نکته جالب در خصوص مهاجمین این تیم اینکه در این پست نیز ترافیک شدیدی وجود دارد به طوری که 7 بازیکن کاندید بازی در پست مهاجم استقلال هستند.

آقایان آرمان رمضانی، کوین یامگا، ارسلان مطهری، سجاد شهباززاده، امین قاسمی نژاد و احتمالاً کاوه رضایی و محمد محبی کاندید بازی به عنوان مهاجم در استقلال به حساب می آیند و این در حالیست که هنوز تکلیف علامت سوالات زیر در ذهن هواداران استقلال وجود دارد:

  1. چرا با وجود عملکرد ضعیف سعید مهری و تمایل این بازیکن به جدایی، این بازیکن در تیم ماندگار شد؟
  2. علت جذب بازیکنان مشابه در دو پست هافبک دفاعی و مهاجم چیست؟
  3. پس از خروج وریا غفوری از تیم که حداقل می توانست به عنوان جانشین صالح حردانی و یک بازیکن تاثیرگذار از نظر روحی در تیم ماندگار شود، کدام بازیکن قرار است در صورت مصدومیت یا محرومیت حردانی در دفاع راست به میدان برود؟
  4. پس از گاف بزرگ در موضوع ابوالفضل جلالی که هنوز تکلیف ماندن یا رفتنش از استقلال مشخص نیست، تکلیف دفاع چپ استقلال چه خواهد شد؟ آیا قرار است فقط با جعفر سلمانی کل فصل را ادامه دهد؟
  5. اگر مذاکرات با محمد نادری در دستور کار است، چرا در اولویت قرار نگرفته است و به تمدید با بازیکنان استقلال پرداخته می شود که این مذاکرات می توانست در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ و مسجل شدن قهرمانی استقلال صورت بگیرد تا اینگونه اتلاف وقت در نقل و انتقالات شاهد نباشیم.
  6. موضع مشخص باشگاه در خصوص بازگشت مرادمند، سیاوش یزدانی چیست؟ چرا با توجه به احتمال بازگشت این بازیکنان، به سراغ جذب سیدمحمد حسینی رفت؟ شایسته است اگر بحث بازگشت این دو بازیکن منتفی است، رسماً اعلام شود.
  7. چرا با توجه به عملکرد خوب عارف غلامی ملی پوش، تمدید قرارداد این بازیکن به تاخیر افتاده است و تکلیف این بازیکن در نهایت با استقلال چه خواهد شد؟
  8. تکلیف بازیکنانی که در فصل گذشته به صورت قرضی در تیمهای دیگر بازی می کردند، چیست؟ آرش رضاوند، امین قاسمی نژاد و فردین رابط در فصل جدید بازیکن استقلال هستند یا خیر؟ شایسته است در خصوص این بازیکنان هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود تا بازیکنان فوق نیز تکلیف خود را در نقل و انتقالات بدانند و اگر بنا به جدایی است، به پیشنهادات خود فکر کنند. باشگاه استقلال در خصوص تعلل در این مورد و ایجاد دلخوری برای بازیکن مسبوق به سابقه است که در روز آخر نقل و انتقالات به بازیکن اعلام می شود، به وی نیاز ندارند و او قادر به پیدا کردن تیم برای خود نخواهد بود. پس از برخورد زشت با جدایی وریا غفوری، انتظار می رود، مدیران استقلال به شخصیت باشگاه استقلال توجه کرده و با بازیکنان جدا شده، به نحو شایسته رفتار کنند.
  9. سرانجام تمرینات استقلال از چه زمانی آغاز خواهد شد؟ در حالی که سایر تیمها در تمرینات بدنسازی و آمادسازی فنی قرار دارند و حتی بازیهای تدارکاتی شان را نیز آغاز کرده اند، هنوز اولین جلسه تمرینی استقلال برگزار نشده است.
  10. تکلیف جذب بازیکن خارجی در پست هافبک بازیساز چه شد و چرا پروسه جذب بازیکن در استقلال تا این اندازه به درازا می انجامد؟
  11. تکلیف ماندن یا رفتن امیرحسین حسین زاده را هر چه زودتر مشخص کنید تا هم بازیکن هم سرمربی و هم هوادار بداند که روی این بازیکن حساب باز کند یا خیر؟
  12. مسئول نقل و انتقالات در فصل پیش رو را به طور رسمی معرفی کنید تا هواداران بدانند مسئول این نابه سامانی ایجاد شده در پروسه نقل و انتقالات استقلال کیست؟

در نهایت اینکه تمدید قرارداد با بازیکنان نیمکت نشین که آرزوی این را دارند تا فقط در کنار نامشان، عبارت تیم فعلی استقلال بخورد، هنر مدیریت نیست. هنر مدیریت تمدید قرارداد با ملی پوشان و جذب نفرات با کیفیت داخلی و خارجی است که سردار آجورلو فعلاً در این امر موفق نبوده است. نکته آخر اینکه یارگیری نامتوازن در استقلال کار دست این تیم خواهد داد و نیمکت نشین و احتمالاً سکونشین کردن این تعداد بازیکن هم پست، کار سختی خواهد بود که بعید است از عهده ساپینتو برآید.

 

پی نوشت: تمدید قرارداد برخی بازیکنان نیمکت نشین استقلال که تاثیرگذاری خاصی نیز در فصول گذشته نداشته اند و بعضاً به تیمهای دیگر به عنوان بازیکن قرضی منتقل شده اند، تنها باعث پر شدن سهمیه بزرگسالان این تیم شده و می شود و جا برای معرفی استعدادهای جوان مثل امیرحسین حسین زاده را تنگ تر می کند. به عنوان مثال، با این ترافیک وحشتناک در دو پست هافبک دفاعی و مهاجم، طبیعتاً نام بازیکنی همچون عرفان باقری 18 ساله پدیده جوانان استقلال، هرگز در لیست 18 نفره دیده نخواهد شد.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • پرویز سیریش 8 جولای 2022 / 11:39 ق.ظ

    همه این بلبشو ها نتیجه مشاوره گرفتن آجرلو از پیشکسوت خنثی، بی تعصب و بی دانش جناب پرویزخان مظلومیه. این هفت هشت سال اخیر دوران سیاه فوتبال که حق تمام تیم ها بخصوص استقلال را در جهت منافع تیم خاص ضایع میکردندایشان همیشه در باشگاه و در پست های مختلف حضور دارند ولی دریغ از یک عملکرد مثبتی. جالب اینجاست ایشان در کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم حضور دارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید