کد خبر:4217
پ

ادامه متلک پرانی مجری شبکه 1 به قهرمانی پرسپولیس: خدا گالیله را رحمت کند!

امیر احمدی مجری جنجالی شبکه 1 سیما که با یک تشبیه پر حرف و حدیث حسابی خون هواداران پرسپولیس را به جوش آورد و قهرمانی این تیم را در سایه حمایت های وزیر ورزش دانست، در عذرخواهی خود نیز بار دیگر با کنایه های ریز خود از خجالت مسئولین پرسپولیس در آمد. نکته جالب اینکه […]

امیر احمدی مجری جنجالی شبکه 1 سیما که با یک تشبیه پر حرف و حدیث حسابی خون هواداران پرسپولیس را به جوش آورد و قهرمانی این تیم را در سایه حمایت های وزیر ورزش دانست، در عذرخواهی خود نیز بار دیگر با کنایه های ریز خود از خجالت مسئولین پرسپولیس در آمد. نکته جالب اینکه مدیرعامل سابق پرسپولیس نیز در نیم فصل اول با طرح ادعاهای واهی در این خصوص مدعی شد مستنداتی در اختیار دارد که فدراسیون و وزارت ورزش نمی خواهند پسپولیس قهرمان شود و اکنون این مطالبه از باشگاه پرسپولیس وجود دارد که به خاطر اوهمات ذهنی مدیرعامل سابق خود از مردم عذرخواهی کنند چرا که در نهایت این تیم به قهرمانی رسید و مشخص نیست آن مستنداتی که انصاری فرد از آن حرف می زد اکنون در چه وضعیتی قرار دارند و کجا هستند!

 

به اشاره‌های دکتر رضا امیراحمدی دقت کنید:
سکه۱۱/۵، دلار۲۴، کاسبی از کرونا، ولی فوتبال از نان شب مهم‌تر است!
خشم انباشته تخلیه شد!
مقصر همه مشکلات کشور من هستم!
هوش بالا و پاسخ به عذرخواهی اجباری را هم در این جمله ببینید:
خدا همه رفتگان را بیامرزد، به خصوص #مرحوم_گالیله

نکته جالب در حرفهای دکتر امیراحمدی هم این بود که در اخر به گالیله اشاره کرد که با تهدید مجبورش کردند به دروغ منکر چرخش زمین به دور خورشید شود! در واقع امیر احمدی با به کار بردن این جمله آخر همچنان بر مواضع خود پافشاری کرد اما در عین حال یک عذرخواهی خشک و خالی نیز برای هواداران و باشگاه پرسپولیس ترتیب داد.

ادامه متلک پرانی مجری شبکه 1 به قهرمانی پرسپولیس: خدا گالیله را رحمت کند!

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • فرهاد دو آتیشه سرخ 28 جولای 2020 / 5:20 ب.ظ

    اسکل دوزاری آدم شده واسه ما، برنامتونو دقیقا کیا میبینن؟ واسه بالا اومدن برنامتون از کون پرسپولیس نخورید که بعدش مجبور بشید دستمال کاغذی تقدیمتون کنیم تا دهن قهویتونو پاک کنید، خدا ننه جنده تورو هم رحمت کنه که با ننه ممد نوازی رفتن پیش مدیر مدرسه واستون هدیه بخرن که سر سفره بهتون بدن، خدا رحمت کنه گالیله ، بگو چرا؟ چون با ننت کلی خاطره داشت، مخصوصا شب بازی شش تایی ها. کسکش پدر.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید