کد خبر:24089
پ

ادامه قدرتنمایی پرسپولیس در گروه E با پاگشای مغانلو

بازی دوم پرسپولیس در گروه E لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر شب گذشته برگزار شد و این بازی حساس در نهای تبا نتیجه 3 بر 1 به سود سرخ پوشان ایران به پایان رسید تا حد زیادی صعود پرسپولیس به عنوان تیم اول از این گروه مسجل شده باشد.   ادامه قدرتنمایی پرسپولیس در […]

بازی دوم پرسپولیس در گروه E لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر شب گذشته برگزار شد و این بازی حساس در نهای تبا نتیجه 3 بر 1 به سود سرخ پوشان ایران به پایان رسید تا حد زیادی صعود پرسپولیس به عنوان تیم اول از این گروه مسجل شده باشد.

 

ادامه قدرتنمایی پرسپولیس در گروه E با پاگشای مغانلو

ادامه قدرتنمایی پرسپولیس در گروه E با پاگشای مغانلو

پرسپولیس در این دیدار با یک تغییر مقابل الریان صف آرایی کرد و میلاد سرلک از ترکیب اصلی خارج و کمال کامیابی نیا جانشین او شد. بازی از ابتدا با پرس شدید پرسپولیس بر روی خط دفاع الریان آغاز شد اما. فته رفته با تحلیل رفتن قوای جسمانی بازیکنان پرسپولیس، کیفیت پرس سرخ پوشان افت کرد و الریانی ها توانستند خود را در زمین پیدا کنند.

در دقیقه 19 بازی این الریان بود که بر روی غفلت احمد نوراللهی در مهار بازیکن تیر اول، به گل رسید.

پس از این گل بازیکنان الریان با اعتماد به نفس بیشتری به ادامه بازی پرداختند اما رفته رفته بازیکنان پرسپولیس روحیه از دست رفته را بازیافتند و بار دیگر در 10 دقیقه پایانی نیمه اول شاهد فشار سنگین پرسپولیس روی دزوازه الریان بودیم که ضربه سر سیدجلال حسینی و شوت شهریار مغانلو از جمله حملات خطرناک پرسپولیس در این دقایق بودند.

ضعف مدافعین الریان در دفع توپ های هوایی از همین دقای مشخص بود.

کیفیت بد زمین و همچنین رطوبت بالای هوا از جمله عوامل منفی اثر گذار بر روی کیفیت بازی هر دو تیم بود.

در نیمه دوم پرسپولیس بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بازی به یک کرنر دست پیدا کرد که سانتر دقیق مهدی ترابی با اشتباه مدافعین الریان همراه شد و کامیابی نیا توانست گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند. بازیکنان الذیان که انتظار نداشتند در همان دقیقه اول نیمه دوم گل تساوی را دریافت کنند هنوز در شوک این گل قرار داشتند که بار دیگر پرسپولیس با استفاده از سانتر دقیق سیامک نعمتی برای شهریار مغانلو به گل رسید.

در ادامه روحیه تیمی الریان به شدت افت کرد و پرسپولیس باز هم توانست با سانتر عالیشاه و ضربه مغانلو، دروازه الریان را برای بار سوم باز کند.

افت بدنی شدید بازیکنان الریان در نیمه دوم باعث شده بود ضریب اشتباهات این تیم بالا برود و به نوعی بازی را رها کنند. لورن بلان که خیلی زود هر 5 تعویض خود را انجام داد تا از سنگین تر شدن نتیجه جلوگیری کند و به بازی برگردد نیز نتوانست جلوی افت فنی تیمش در نیمه دوم را بگیرد و بازی با همان نتیجه 3 بر 1 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رونالدو 18 آوریل 2021 / 8:09 ق.ظ

    نیمه اول کیسه ها گفتن الریان شش تا میزنه خخخخخخخخ نمی دونستند پرسپولیس سلطان کامبک زدنه نیمه دوم تا چشام رو بستم و باز کردم پرسپولیس سه تا زد هر چند میتونستند حداقل هفت تا هشت گل دیگه بزنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید