کد خبر:34688
پ

ادامه صحبتهای عجیب بیژن ذوالفقارنسب: 5 شغل دارم اما درآمدی ندارم!

بیژن ذوالفقارنسب عضور جدید هیئت مدیره پرسپولیس در بدو ورودش به بدنه مدیریت این تیم، حاشیه ساز شده است. او ابتدا مدعی شد 99 درصد احتمال بازگشت پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و سپس در روز بازی پرسپولیس و ذوب آهن با حضور در یک برنامه زنده در شبکه شما، به کارشناسی یک […]

بیژن ذوالفقارنسب عضور جدید هیئت مدیره پرسپولیس در بدو ورودش به بدنه مدیریت این تیم، حاشیه ساز شده است. او ابتدا مدعی شد 99 درصد احتمال بازگشت پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و سپس در روز بازی پرسپولیس و ذوب آهن با حضور در یک برنامه زنده در شبکه شما، به کارشناسی یک بازی دیگر در لیگ برتر پرداخت! انتقادها به حضور همزمان او در فدراسیون فوتبال نیز وجود دارد اما وی در پاسخ به این انتقادها جوابی عجیبتر داد که در ادامه می خوانید.

 

🔺یک هفته نیست که به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده‌ام. باید همه مسائل و پرونده‌های موجود را بررسی کنم و ازطریق سایر همکاران درجریان امور قرار بگیرم.

🔺در مورد قرارداد کارگزار هم باید حتما درجریان کل روند عقد قرارداد و نوع همکاری قرار بگیرم. فرصتی بدهید تا بهتر بتوانم پاسخگوی همه سوالات باشم.

🔺برخی منتظر بودند اشتباهی از جانب من رخ دهد تا به‌خاطرش جنجال و حاشیه درست کنند. 5 شغل دارم و از هیچکدام‌ درآمدی ندارم. کسی فکر می‌کند درآمدی دارم، می‌تواند بیاید و همه آن را از من بگیرد.

 

اینکه فردی 5 شغل دارد اما به ادعای خودش درآمدی ندارد، به معنای این است که او جای یک جوان پرانرژی و بیکار را که می تواند در هر یک از این 5 شغل کار موثر انجام دهد و بابت آن درآمد کسب کند، اشغال کرده است و ادعای داشتن 5 شغل بدون درآمد از سمت ذوالفقارنسب نیز کمی دور از منطق به نظر می رسد چرا که اگر ساعت مفید کاری را 8 ساعت در نظر بگیریم و اینطور تصور کنیم که دکتر ذوالفقارنسب در این 5 شغل بدون درآمدش، به طور پشت سر هم و بدون وقفه کار می کند، او کمتر از 2 ساعت از زمان کاری را به هر یک از این 5 شغل اختصاص می دهد که این عدد در دنیای واقعی قطعاً بسیار پائینتر است. اما نکته مهم در انتقادات به حضور همزمان ذوالفقارنسب در فدراسیون و هیئت مدیره پرسپولیس این است که او از نفوذ خود و ارتباطش با سایر اعضای فدراسیون در دپارتمان های مختلف به سود پرسپولیس استفاده خواهد کرد و حتی اگر مجانی نیز در شغل فعلی اش مشغول به کار باشد، این انتخاب از سوی وزیر ورزش تضاد منافع بزرگی با سایر تیم ها ایجاد کرده است. همانطور که مالکیت مشترک زنوزی در تراکتور و ماشین سازی غیرقابل قبول بود، به نظر می آید حضور همزمان ذوالفقارنسب در فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس نیز غیرقابل قبول باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید