کد خبر:30995
پ

ادامه سیکل معیوب در استقلال | انتخاب مدیرعامل قبل از هیئت مدیره

در حالی که هواداران استقلال از استعفای احمد مددی خوشحال به نظر می رسند، اما به نظر می رسد حمید سجادی هم اشتباهات دوران سلطانی فر را تکرار کرد و قبل از اینکه اعضای هیئت مدیره را انتخاب کند، به سراغ انتخاب مدیرعامل رفته است.   ادامه سیکل معیوب در استقلال | انتخاب مدیرعامل قبل […]

در حالی که هواداران استقلال از استعفای احمد مددی خوشحال به نظر می رسند، اما به نظر می رسد حمید سجادی هم اشتباهات دوران سلطانی فر را تکرار کرد و قبل از اینکه اعضای هیئت مدیره را انتخاب کند، به سراغ انتخاب مدیرعامل رفته است.

 

ادامه سیکل معیوب در استقلال | انتخاب مدیرعامل قبل از هیئت مدیره

در همه جای دنیا اینگونه است که ابتدا اعضای هیئت مدیره انتخاب می شوند و اعضای هیئت مدیره هستند که مدیرعامل را از بین خود و یا از بیرون مجموعه انتخاب می کنند و همین همسویی باعث اتحاد در راس هرم مدیریت آن مجموعه و هم افزایی می شود. اما مشکل بزرگ در سالهای اخیر در دو تیم استقلال و پرسپولیس این بوده که وزیر ورزش ابتدا مدیرعامل را تعیین کرده و سپس اعضای هیئت مدیره که  بعضاً با مدیرعامل سازگاری فکری ندارند، انتخاب می شوند و همین رویه باعث بروز مشکل در مدیریت این باشگاه ها شده است.

در استقلال که تقریباً هر سال همین اتفاق رخ داده و در پرسپولیس هم ابتدا محمدحسن انصاری فرد انتخاب شد و پس از ان نفراتی مثل رسول پناه به هیئت مدیره اضافه شدند که همین موضوع باعث ایجاد تنش بین طرفین شد و مشکلاتی را برای باشگاه پرسپولیس در آن مقطع به وجود آورد.

اکنون نیز در شرایطی به سر می بریم که به جای انتخاب اعضای هیئت مدیره، دوستان به دنبال انتخاب مدیرعامل برای استقلال هستند که آجورلو می شود یا X و Y . در حالی که هر فردی مدیرعامل این تیم شود، به طور واضحی با اعضای هیئت مدیره بعدی این تیم به مشکل خواهد خورد چرا که انتخاب هیئت مدیره نیست و به همین سبب مدیرعامل به هیئت مدیره پاسخگو نیست و مستقیماً با وزیر ورزش در ابتطا خواهد بود که این موضوع باعث افزایش اختلاف بین مدیرعامل و هیئت مدیره خواهد شد.

 

پی نوشت: گفتنیست با استمرار حضور علی نژاد در وزارت ورزش، عملاً شادی برای هواداران استقلال معنایی ندارد چرا که هیچ تغییری نسبت به دوران سلطانی فر در این زمینه به وجود نیامده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید