کد خبر:31211
پ

ادامه سیاه نمایی های کلیشه ای افشین پیروانی | مظلوم نمایی و سیاست نخ نما

افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در مصاحبه زنده با یک برنامه تلویزیونی مواردی را مطرح کرد که به نظر می رسد در راستای سیاست های قدیمی مجموعه پرسپولیس در مطلوم نمایی باشد.   ادامه سیاه نمایی های کلیشه ای افشین پیروانی | مظلوم نمایی و سیاست نخ نما پیروانی در حالی از فدراسیون فوتبال و […]

افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در مصاحبه زنده با یک برنامه تلویزیونی مواردی را مطرح کرد که به نظر می رسد در راستای سیاست های قدیمی مجموعه پرسپولیس در مطلوم نمایی باشد.

 

ادامه سیاه نمایی های کلیشه ای افشین پیروانی | مظلوم نمایی و سیاست نخ نما

پیروانی در حالی از فدراسیون فوتبال و AFC در خصوص برنامه ریزی برای بازی پرسپولیس و الهلال انتقاد کرد که ملی پوشان پرسپولیس، 4 روز قبل از بازی با الهلال می بایست تیم ملی را در مصاف با کره جنوبی همراه کنند و به زعم پیروانی خستگی یا مصدومیت، ملی پوشان پرسپولیس را تهدید می کند.

این ادعای عجیب در حالی مطرح شد که همین شرایط برای الهلال هم وجود دارد و تیم ملی عربستان که اکثریت ترکیب اصلی آن را بازیکنان الهلال تشکیل می دهند می بایست 4 روز قبل از بازی پرسپولیس و الهلال به مصاف چین برود و در این زمینه شرایط برای هر دو تیم یکسان به نظر می رسد.

 

در ادعای عجیب دیگر افشین پیروانی با اشاره به ناتوانی این تیم در جذب بازیکن خارجی (کیروش استنلی) به واسطه قوانین جدید فدراسیون فوتبال، به تیم های رقیب که توانستند مربی خارجی جذب کنند اشاره کرد و با متلک پرانی و کنایه مدعی شد، فدراسیون به تیم هایی همچون استقلال و سپاهان در این زمینه آوانس داده است و هیچ کمکی به پرسپولیس انجام نشده است.

نکته قابل اشاره در این ادعای غیرواقعی اینکه در قوانین جدید جذب مربی یا بازیکن خارجی به صراحت عنوان شده که هر تیمی پرونده باز منجر به رای قطعی داشته باشد، قادر به جذب بازیکن یا مربی خارجی نیست و این در حالی است که استقلال دو پرونده باز استراماچونی و پادوانی را در محاکم خارجی دارد که هنوز رای قطعی آن مشخص نیست و پس از اعلام رای نهایی دادگاه CAS احکام فوق قطعیت پیدا می کنند و این در حالی است که حکم شکایت کالدرون از پرسپولیس در دادگاه CAS هم تائید شده و قطعیت کامل دارد و هیچ شک و شبهه ای در اینکه پرسپولیس می بایست مبلغ قرارداد کالدرون را بپردازد، وجود ندارد.

آیا اگر فدراسیون فوتبال صرفاً به دلیل باز بودن پرونده خارجی و مشخص نبودن طرف محکوم، اجازه جذب بازیکن یا مربی خارجی را به استقلال ندهد و پس از طی مراحل دادرسی در CAS استقلال برنده دادگاه لقب بگیرد، افشین پیروانی یا باشگاه پرسپولیس یا فدراسیون فوتبال می توانستند ضرر و زیان وارد شده به باشگاه استقلال مبنی بر ممانعت از جذب بازیکن خارجی را پرداخت کنند؟

 

در پایان نیز پیروانی در حالی به این موضوع اشاره کرد که فدراسیون بزرگترین بدهکار به مربیان خارجی است (اشاره به قرارداد ویلموتس) و اصولاً نباید اسکوچیچ را سرمربی تیم ملی می کردند که این آئین نامه جدید صرفاً برای تیم هایباشگاهی تدوین شده است نه تیم های ملی!

 

نکته ای بدیهی که برخی مسئولین پرسپولیس به کمک بوقچی های خود (ح.ق) مدام در حال تکرار آن هستند و با سیاه نمایی و مظلوم نمایی در رسانه ها سعی در وارونه نشان دادن حقیقت دارند؛ سیاستی که در چند سال اخیر همواره شاهد تکرار آن بوده ایم و ظاهراً پرسپولیسی ها به ترسیم دشمنی فرضی و اعتراض همیشگی به فدراسیون فوتبال عادت کرده اند.

 

پی نوشت: در دادگاه های غیرفوتالی نیز هر شخصیت حقیقی یا حقوقی را صرفاً به خاطر طرح یک شکایت یا اتهام، تا مشخص نشدن نتیجه دادگاه از برخی خدمات محروم نمی کنند که دوستان در باشگاه پرسپولیس انتظار دارند قبل از مشخص شدن نتیجه نهایی دادگاه تیم رقیب، این تیم هم از جذب مربی و بازیکن خارجی محروم باشد!

کلیدواژه : افشین پیروانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید