کد خبر:5035
پ

ادامه خودزنی فرهاد مجیدی | اخراج مدد جباری و جبهه گیری بازیکنان

به نظر می رسد حواشی استقلال تمامی ندارد و سرمربی این تیم نیز از حاشیه بدش نمی آید که مدام به آن دامن می زند. فرهاد مجیدی که از مدتی پیش با محمد دانشگر به مشکل خورده بود سرانجام تصمیم خود را گرفت و او را از تیم اخراج کرد تا از این طریق حرف […]

به نظر می رسد حواشی استقلال تمامی ندارد و سرمربی این تیم نیز از حاشیه بدش نمی آید که مدام به آن دامن می زند. فرهاد مجیدی که از مدتی پیش با محمد دانشگر به مشکل خورده بود سرانجام تصمیم خود را گرفت و او را از تیم اخراج کرد تا از این طریق حرف و حدیث زیادی بین بازیکنان و هواداران به وجود آورده باشد. پس از این اتفاق ماجرای راه ندادن او به رختکن تیم رسانه ای شد که گویا مدد جباری تدارکات قدیمی این تیم نیز متهم به برخی اتفاقات شده و مورد خشم مجیدی قرار گرفته و همین مسئله موج واکنش برخی از بازیکنان قدیمی تر استقلال شده است.

 

ادامه خودزنی فرهاد مجیدی | اخراج مدد جباری و جبهه گیری بازیکنان

گفته می شود وریا غفوری نیز به سبب تعویض عجیش در بازی مقابل پیکان، بگو مگوی مختصری با سرمربی آبی ها داشته و پس از ماجرای مدد جباری، موضع گیری هایی در بین بازیکنان با سرمربی به وجود آمده که بسیاری این حواشی را خودزنی مجیدی قبل از دربی حساس جام حذفی می دانند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید