کد خبر:8723
پ

اختلاف بین علمای فوتبالی عربستان در مورد شکایت النصر از پرسپولیس

پایگاه خبرى سعودى اسپورت عربستان در گزارشى پیرامون ماجراى شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس نوشت:روزنامه نگار ورزشى محمد الدویش به موضوع مهمى در شکایت باشگاه النصر علیه پرسپولیس اشاره کرده است.   اختلاف بین علمای فوتبالی عربستان در مورد شکایت النصر از پرسپولیس پس از بازى النصر شکایتى علیه پرسپولیس به اتهام استفاده از بازیکنان […]

پایگاه خبرى سعودى اسپورت عربستان در گزارشى پیرامون ماجراى شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس نوشت:روزنامه نگار ورزشى محمد الدویش به موضوع مهمى در شکایت باشگاه النصر علیه پرسپولیس اشاره کرده است.

 

اختلاف بین علمای فوتبالی عربستان در مورد شکایت النصر از پرسپولیس

اختلاف بین علمای فوتبالی عربستان در مورد شکایت النصر از پرسپولیس
پس از بازى النصر شکایتى علیه پرسپولیس به اتهام استفاده از بازیکنان غیرقانونى و ثبت قرارداد این بازیکنان بعد از محرومیت از جذب بازیکن مطرح کرد.
الدویش در این خصوص در صفحه شخصى خودش نوشت:”ممنوعیت جذب بازیکن براى پرسپولیس از تاریخ ١٢ سپتامبر آغاز شد.
این روزنامه نگار ورزشى اضافه کرد:”تصمیم منع جذب بازیکن به دلیل پایان یافتن مهلت فیفا براى پرداخت حقوق عقب افتاده بازیکنان اتخاذ شد.فدراسیون فوتبال ایران تصمیم فدراسیون جهانى را اجرا کرد و قرارداد هیچ بازیکنى از پرسپولیس پس از ١٢ سپتامبر ثبت نشد.
الدویش تاکید کرد:مهلت پرداخت بدهى هیچ ربطى به زمان حکم ممنوعیت نقل و انتقالات ندارد و بر همین اساس ثبت قرارداد هر بازیکنى براى پرسپولیس در این مقطع و پیش از صدور حکم ممنوعیت فیفا صحیح و قانونى بوده است.
سعودى اسپورت در ادامه مى نویسد:انتظار مى رود کمیته انضباطى AFC تا 48 ساعت آینده تصمیم رسمى خودش را اعلام کند.
در همین حال محمد الدویش در توییت دیگرى در صفحه خودش نوشت:”اگر این اطلاعات درست باشد و پرسپولیس بعد از صدور حکم فیفا قراردادى را ثبت نکرده باشد شکایت النصر رد خواهد شد.”
سعودى اسپورت همچنین با انعکاس توییت محمد العنزى دیگر ورزشى نویس عربستانى نوشت:باشگاه النصر پرونده کاملى را به AFC ارسال کرده که تخلف پرسپولیس را اثبات مى کند و انتظار مى رود حکم مربوطه در 48 ساعت آتى صادر شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید