کد خبر:31095
پ

احکام طنز کمیته اخلاق برای کنعانی زادگان و فرشید اسماعیلی

▪️طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق فرشید اسماعیلی، بازیکن تیم استقلال را به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد. ضمنا ادامه فعالیت این بازیکن پس از اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امکان پذیر خواهد بود. ▪️به دلیل تخلفات محمدحسین کنعانی‌زادگان، بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس، وی به ۲ جلسه محرومیت تعلیقی […]

▪️طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق فرشید اسماعیلی، بازیکن تیم استقلال را به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد. ضمنا ادامه فعالیت این بازیکن پس از اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امکان پذیر خواهد بود.

▪️به دلیل تخلفات محمدحسین کنعانی‌زادگان، بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس، وی به ۲ جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۲ سال و پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا ادامه فعالیت این بازیکن پس از اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امکان پذیر خواهد بود.

 

این احکام از آن جهت طنز به نظر می رسد که امروز حسین کنعانی زادگان که تخلفش محرز شده و به واسطه آن به پرداخت جریمه و محرومیت محکوم شده، به ریش مسئولین فوتبال ایران و سایر تیمهای لیگ برتر می خندد که این حکم در زمان حضورش در فوتبال ایران صادر نشد و عملاً محرومیت 2 جلسه ای او بی معنا به نظر می رسد کما اینکه اگر این حکم در خلال بازیها صادر می شد، او از همراهی تیمش محروم می شد اما بنا به مصالح آن تیم خاص این اتفاق رخ نداد تا کنعانی زادگان در اصرار به تخلفاتش گستاخ تر شود.

 

در مورد بعدی نیز فرشید اسماعیلی، در مسیر انتقال به تیمی اماراتی قرار دارد و اصولاً تنبیه با تاخیر او محلی از اعراب ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید