کد خبر:25804
پ

احمدی نژاد استقلالی بود یا پرسپولیسی + اسناد

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در آخرین صحبتهایش در خصوص حواشی این روزهای فوتبال ایران به هجمه علیه آذری جهرمی و کری خوانی هایش برای استقلال واکنش نشان داد و مدعی شد مگر چه اشکالی داشت وقتی محمود احمدی نژاد هم استقلالی بود؟ او که پیشتر به حضور مجریان و کارشناسان در برنامه های تلویزیون […]

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در آخرین صحبتهایش در خصوص حواشی این روزهای فوتبال ایران به هجمه علیه آذری جهرمی و کری خوانی هایش برای استقلال واکنش نشان داد و مدعی شد مگر چه اشکالی داشت وقتی محمود احمدی نژاد هم استقلالی بود؟ او که پیشتر به حضور مجریان و کارشناسان در برنامه های تلویزیون و گرایش آنها به استقلال انتقاد کرده بود در واقع با صحبتهای اخیرش در خصوص احمدی نژاد و آذری جهرمی ادعای خود در خصوص مجریان و کارشناسان استقلالی را نقض کرد؛ با استدلال سرمربی پرسپولیس، به واقع چه اشکالی دارد که یک مجری استقلالی باشد جناب گل محمدی ؟

 

احمدی نژاد استقلالی بود یا پرسپولیسی + اسناد

نکته ای که در این بین وجود دارد این است که هیچ ایرادی در هواداری یک فرد حقیقی از یک تیم وجود ندارد اما وقتی افراد در جایگاه حقوقی و رسانه های عمومی گرایشات شخصی خود در جایگاه حقیقی شان را فریاد می زنند، مشکل ساز خواهد شد.

به واقع چطور باید باور کنیم که محمدجواد آذری جهرمی که در تشکیلات اسپانسرینگ چند سال اخیر دو تیم استقلال و پرسپولیس نقش داشته با این شدت هواداری از پرسپولیس به یک چشم در تقسیم غنائم بین دو باشگاه نگاه کرده باشد؟ آیا همان کمک 30 میلیاردی فوری که از سمت همراه اول به پرسپولیس شد به استقلال هم شد؟

 

گل محمدی مدعی است احمدی نژاد استقلالی بوده اما حتماً کری خوانی او در جلسه هیئت دولت را با شعار معروف 6 تایی ها را دیده اید؛ حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که ادعای گل محمدی هم درست باشد و احمدی نژاد استقلالی بوده باشد، آیا او به طور علنی و لفظی بعد از هر پیروزی و شکست تیم محبوبش برای رقیب کری خواند؟  آیا گل محمدی می تواند لیست خدمات احمدی نژاد به استقلال را منتشر کند تا عملاً حمایت او از استقلال را ببینیم؟  تعداد قهرمانی های استقلال و پرسپولیس در دوران احمدی نژاد مشخص است آیا گل محمدی جرات مقایسه آن اعداد با قهرمانی های پرسپولیس در دوران حسن روحانی را دارد؟

مورد دیگر اینکه کیست که نداند سنگین ترین هزینه ها در دوران احمدی نژاد برای باشگاه پرسپولیس انجام شد و این تیم در 8 سال دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد بهترین مربیان خارجی را با اعداد نحومی به ایران کشاند و محمد رویانیان که در آن برهه به بابک نجانی و حسین هدایتی وصل بود، با بدعتی غلط و اهدای بنز به بازیکنان، به یکباره قیمت های بازیکنان را در فوتبال ایران بالا برد. آیا سرمربی پرسپولیس حاضر است رقم دقیق هزینه کرد این صل باشگاه پرسپولیس را اعلام کند؟ در ادامه لیستی از مربیان خارجی را مشاهده می کنید که در دوران احمدی نژاد به پرسپولیس آمدند و این در حالیست که در طول 20 سال گذشته استقلال تنها دو مربی خارجی به نام های شر و استراماچونی داشته که دوستان موقیت هیچ یک را تحمل نکردند و در نیمه راه نسخه شان را پیچیدند و با وضع قانون منع جذب مربی و بازیکن خارجی راه برگشتشان به فوتبال ایران را بستند.

برانکو توسط نژادفلاح مدیر محبوب احمدی نژاد به پرسپولیس آمد

 

به طور خلاصه می توان گفت دولت احمدی نژاد تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام داد و از جذب مربیان خارجی و جذب بازیکنان جوان مستعد آن روزها و بازگرداندن افشین قطبی به این تیم دریغ نکرد اما اختلاف داخلی در پرسپولیس آن زمان مانع از موقیت این تیم شد وگرنه استقلال هم در آن دوران به موفقیت چندانی دست پیدا نکرد که سندی بر حمایت دولت احمدی نژاد از استقلال باشد. اگر در دولت احمدی نژاد تنها رویه حمایتی از پرسپولیس وجود داشت و منجر به موفقیت این تیم نشد در دولت حسن روحانی این رویه ادامه پیدا کرد و رویه تضعیف رقبا نیز به آن اضافه شد که مورد اعتراض بسیاری از تیمها و مربیان لیگ برتری قرار گرفت.

 

نکته واضح ماجرا این است که فوتبال در دوران احمدی نژاد به اندازه 8 سال دوره حسن روحانی سیاسی نبود و دولتمردان برای سرپوش گذاشتن بر روی ناکارآمدی خود مجبور به استفاده ابزاری از فوتبال برای انحراف اکار عمومی شدند و چه تیمی بهتر از پرسپولیس با بیشترین هوادار در ایران؟

امروز نیز اگر آذری جهرمی با استوری های کودکانه خود از هواداران پرسپولیس دلبری می کند نه صرفاً به خاطر هواخواهی پرسپولیس بلکه به واسطه قصد نیت انتخاباتی او و رقایش است که روی رای هواداران پرسپولیس حساب باز کرده اند.

اگر فوتبال بازی کردن احمدی نژاد با فرهاد مجیدی به استناد توهمات معاون سابق پرسپولیس (ح.ق) سند استقلالی بودن احمدی نژاد محسوب می شود، علی کریمی نیز در مناسبت های زیادی در کنار احمدی نژاد دیده شده و این موضوعات هیچ ربطی به گرایش رنگی او و حمایتش از یک تیم ندارد؛ حمایت از یک تیم هم در لفظ و هم در عمل نمود پیدا می کند که در دولت جناب حسن روحانی هم در لفظ و هم در عمل مشخص است از کدام تیم حمایت شده است!

نکته آخر اینکه جنس آذری جهرمی درست شبیه به محمود احمدی نژاد است که برای تظاهر به مردمی بودن و کسب انگیجمنت، از پتانسیل فوتبال استفاده کردند.

 

اگر دوستان اصرار دولت احمدی نژاد برای بازگرداندن ولو به هر قیمتی افشین قطبی به فوتبال ایران و تیم پرسپولیس را فراموش کرده اند، توصیه می کنیم کلیپ زیر را مشاهده نمایند تا هر توهمی که از سوی ح.ق به ذهنشان پمپاژ می شود را باور نکنند و با دستور وزیر ورزش امروز در فراری دادن استراماچونی و وضع قانون منع به کارگیری خارجیها مقایسه کنند!

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

دیدگاه کاربران 17 دیدگاه
  • فرید 17 ژوئن 2021 / 1:43 ق.ظ

    ما ادعایی نداریم ، شما میگید وزیر پرسپولیسیه ،در صورتیکه تمام قهرمانی های لیگ استقلال تو زمان احمدی نژاد بوده ، شمایی که بدون هیچ دلیلی فقط میگید وزیر پرسپولیسی ولی دریع از مدرک ولی از یحیی مدرک میخواید

  • تاجی طبرستانی 18 مه 2021 / 10:02 ق.ظ

    مقاله ای بسیار بسیار عالی و موشکافانه ک مشخص بود نویسنده زیر و بم این فوتبال رو خوب میشناسه ………. مخصوصا حضور گرانترین مربیان خارجی در لنگ در زمان احمدی نژاد وقتی تو استقلال فقط قلعه نویی و مرفاوی و مظلومی سرمربی میشدند نوبتی / در دوره همین احمدی نژاد مدیر محبوبش واعظ اشتیانی سرمربی قهرمان امیرخان قلعه نویی رو فراری میده ک بره سپاهان سه دوره پشت سر هم قهرمان بشه و تیم رو میسپاره دست مرفاوی ک تیم رو نابود کنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید