کد خبر:6408
پ

احسان پهلوان | هافبک امیدوارکننده پرسپولیس در بازی مقابل شهرخودرو

کادر فنی پرسپولیس بازی با شهرخودرو را ترتیب داد تا خریدهای تازه‌اش را در شرایط مسابقه ببینید؛ اتفاقی که با توجه به محدودیت زمان حضور این بازیکنان در تیم و فاصله کوتاهی که تا سفر به دوحه باقی مانده بود بهترین تصمیم به نظر می‌رسید. یحیی جدا از دو بازیکنی که روز سه‌شنبه پرسپولیسی شدند […]

کادر فنی پرسپولیس بازی با شهرخودرو را ترتیب داد تا خریدهای تازه‌اش را در شرایط مسابقه ببینید؛ اتفاقی که با توجه به محدودیت زمان حضور این بازیکنان در تیم و فاصله کوتاهی که تا سفر به دوحه باقی مانده بود بهترین تصمیم به نظر می‌رسید.

یحیی جدا از دو بازیکنی که روز سه‌شنبه پرسپولیسی شدند هر 5 بازیکن تازه‌وارد دیگرش را در ترکیب اصلی قرار داد. حامد لک در پست دروازه‌بانی 90 دقیقه بازی کرد، درست مثل میلاد سرلک که او هم 90 دقیقه در میدان بود و کنار نوراللهی در قلب زمین به میدان رفت. سعید آقایی در دفاع چپ بازی کرد و روی دست او احسان پهلوان در پست هافبک چپ به میدان رفت و آل‌کثیر هم کنار امیری در خط حمله قرار گرفت.

از این جمع نمایش پهلوان درخشان‌تر از بقیه بود و بازی او در همین مصاف دوستانه و تدارکاتی به چشم آمد تا کادر فنی پرسپولیس امیدوار شوند بعد از جدایی ترابی خیلی زود یک هافبک کناری پیدا کرده‌اند که می‌تواند جای او را پر کند. هافبک کوتاه‌قامت مشهدی که تکنیک بالایی دارد بهترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود هرچند میلاد سرلک هم آماده نشان داد و کادر فنی از او رضایت داشت.

پرسپولیس در این مسابقه نمایش جالبی ارائه نداد و غیر از ضربه وحید امیری که تیر دروازه حریف را لرزاند و دو سه شوتی که به سمت دروازه حریف نواخته شد موقعیتی مقابل گلر گمنام حریف نساخت که به نظر می‌رسد تمرینات سنگین چند روز اخیر در این افت کیفی تأثیر داشته است.

در نیمه دوم این بازی تدارکاتی بازیکنانی مثل عالیشاه، عبدی و روستایی به میدان رفتند ضمن اینکه از بین نفرات قدیمی، وحید امیری سرحال بود و شجاع و کنعانی هم در قلب دفاع میانی خوب کار کردند هرچند مثل بازی با استقلال تیم‌شان از روی یک سانتر و ضربه سر گل خورد که این برای زوج بلندزن پرسپولیس اصلاً آمار خوبی نیست حتی اگر در یک بازی دوستانه اتفاق افتاده باشد.

گل‌محمدی در این بازی بشار رسن را هم در ترکیب گذاشت آن هم در شرایطی که قبل از آن فقط یک روز با تیم تمرین کرده بود و بشار هم نشان داد به‌وضوح از نظر بدنی عقب‌تر از بقیه است.

در این بازی دوستانه فرصتی فراهم نشد تا از دو خرید تازه‌وارد پرسپولیس یعنی علی شجاعی و آرمان رمضانی رونمایی شود چراکه آنها ساعاتی قبل از این مسابقه قرارداد بستند. در این بین خبر بد اینجاست که علی شجاعی، وینگر چپ تازه‌وارد پرسپولیس از نظر بدنی آماده نیست و شرایط بسیار بدی دارد. شجاعی که در نساجی به‌خاطر مصدومیت مچ پا چندین بازی را از دست داد اضافه‌وزن هم دارد و خیلی کار خواهد داشت تا به فرم ایده‌آل مدنظر یحیی برسد.

در عوض شرایط آرمان رمضانی نسبتاً قابل قبول است چراکه او در بیشتر بازی‌های سایپا در میدان بوده و فقط باید با بقیه تیم هماهنگ شود هرچند شانس بازی کردنش در ترکیب اصلی بسیار کم خواهد بود.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید