کد خبر:3376
پ

اثبات سیاه بازی مالک شهرخودرو با یک عکس

روز گذشته دو تیم شهرخودرو و پرسپولیس در دیداری دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.   اثبات سیاه بازی مالک شهرخودرو با یک عکس پیش از این دیدار فرهاد حمیداوی مالک شهر خودرو به همراه سرآسیایی […]

روز گذشته دو تیم شهرخودرو و پرسپولیس در دیداری دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 

اثبات سیاه بازی مالک شهرخودرو با یک عکس

اثبات سیاه بازی مالک شهرخودرو با یک عکس

پیش از این دیدار فرهاد حمیداوی مالک شهر خودرو به همراه سرآسیایی سرمربی این تیم به گپ و گفتگو با افشین پیروانی، یحیی گل محمدی و حمید مطهری پرداختند. این خوش و بش درحالی رخ داد که مطهری و گل محمدی ماسک داشتند اما فرهاد حمیداوی که بارها به خاطر سلامت بازیکنان و کادر فنی مخالف برگزاری مسابقات لیگ برتر بوده پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده است.

حمیدوای پیش از این نیز در بازی با دوستانه شهرخودرو و پیکان با بازیکنان خود روبوسی کرده بود که برای او حاشیه ساز شده بود.

 

نکته جالب اینکه حمیداوی که ظاهراً در خط مقدم مخالفین شروع لیگ است بار دیگر نشان داد افکار عمومی را فریب داده چرا که وقتی او مخالف برگزاری بازیهای لیگ برتر به واسطه حفظ سلامت بازیکنانش است، علی القاعده با برگزاری بازیهای تدارکاتی نیز باید مخالف باشد!

دیدار روز گذشته شهر خودرو و پرسپولیس بار دیگر ثابت کرد، فرهاد حمیداوی مثل داستان انتقال گلمحمدی به پرسپولیس، تنها به قصد حضور در رسانه ها و فریب افکار عمومی مطالبی را مطرح می کند و در عمل، او نیز فرمانبردار سازمان لیگ خواهد بود و امضای طومار مخالفت با برگزاری شروع لیگ نیز سیاه بازی جدید او محسوب می شود چرا که او نیز مثل بقیه تیمها در نهایت در ادامه بازیهای لیگ برتر شرکت خواهد کرد و تهدید به کناره گیری از لیگ او و سه تیم دیگر خصوصی لیگ برتر، پوچ و بی اساس به نظر می رسد.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید