کد خبر:34192
پ

اتوبوسی به نام هوس | گرت سات گیت با بازیکن هوس ران انگلیس چه کرد؟

این روزها صحبت از فایلهای صوتی و تصویری لو رفته محمدحسین کنعانی زادگان است که البته هنوز به طور قطعی صحت و سقم ماجرا مشخص نشده است اما با توجه به اینکه برخی رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس وابسته به نعشه مجازی معروف، اصل ماجرا را پذیرفته اند و با حمایت از این بازیکن […]

این روزها صحبت از فایلهای صوتی و تصویری لو رفته محمدحسین کنعانی زادگان است که البته هنوز به طور قطعی صحت و سقم ماجرا مشخص نشده است اما با توجه به اینکه برخی رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس وابسته به نعشه مجازی معروف، اصل ماجرا را پذیرفته اند و با حمایت از این بازیکن مطرح کردن موضوعاتی همچون حریم شخصی و … سعی در رفع و رجوع مسئله دارند، بد نیست اشاره ای به مورد مشابه در سال گذشته در تیم ملی انگلیس بپردازیم.

 

اتوبوسی به نام هوس | گرت سات گیت با بازیکن هوس ران انگلیس چه کرد؟

اتوبوسی به نام هوس | گرت سات گیت با بازیکن هوس ران انگلیس چه کرد؟

در سال 2020، گرت سات گیت دو بازیکن جوان تیمش یعنی فیل فودن و میسون گرین ود را که تلاش کرده بودند تا 4 دختر جوان را برای هوسرانی خود به هتل محل اقامت تیم ملی انگلیس بیاورند، از لیست تیم ملی انگلیس کنار گذاشت و تنبیه سختی برای آنها در نظر گرفت تا مشخص شود این موضوعات غیراخلاقی حتی اگر در کشورهای غربی که تقریباً این موارد در آنجا آزاد است، خط قرمز تلقی می شود و تیم ملی هر کشوری حرمت و احترامی دارد که همه اعضا باید به آن وفادار باشند.

اتوبوسی به نام هوس | گرت سات گیت با بازیکن هوس ران انگلیس چه کرد؟

در موضوع پیش آمده برای محمدحسین کنعانی زادگان نیز علی رغم تلاش برخی دوستان رسانه ای، هیچ جای توجیهی باقی نمانده و مطرح کردن موضوعاتی همچون حریم شخصی و … توهین به شعور افکار عمومی در این مسئله است. چرا که اتوبوس تیم ملی هرگز حریم شخصی یک بازیکن ملی پوش تلقی نمی شود که او بخواهد از آن به عنوان مکانی برای انجام کار غیراخلاقی خود استفاده کند.

وانگهی حتی اگر بازیکن خاطی اینکار غیراخلاقی را در حریم خصوصی خود نیز انجام داده بود نیز باز هم جای شماتت و سرزنش و البته تنبیه برای او باقی بود؛ هنوز افکار عمومی رفتاری که با مجاهد خذیراوی ستاره وقت باشگاه استقلال و تیم ملی به خاطر شرکت در یک مهمانی به طور کلی از فوتبال محو شد را فراموش نکرده اند.

 

هر چه که هست، به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در صورت محرز شدن تخلف کنعانی زادگان می بایست شدیدترین مجازات را برای وی در نظر بگیرد تا حساب کار برای بقیه بازیکنان مشخص شود تا هرگز حتی فکر ورود به این حوزه های غیراخلاقی هم به سرشان خطور نکند.

شاید خفیف ترین مجازات برای حسین کنعانی زادگان، محرومیت وی از حضور در جام جهانی 2022 باشد تا درس عبرتی برای سایر بازیکنان جوان در فوتبال ایران باشد که یکی از تبعات چنین مواردی، بر باد رفتن رویای آنها برای بازی در جام جهانی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید